سازش در یک فقره پرونده اختلاف ملکی پس از ۱۷ سال

11:04 - 22 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۵۱۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست شورا‌های حل اختلاف فارس گفت:با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف خرم بید در یک فقره پرونده با موضوع اختلاف ملکی بر سر مالکیت یک کارخانه سنگ بری سازش صورت گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین توانی در گفت‌وگو با میزان از سازش در یک فقره پرونده اختلاف ملکی پس از ۱۷ سال خبر داد و  گفت: در این پرونده که اختلاف شدید بین دو برادر بر سر مالکیت کارخانه سنگ بری از سالیان متمادی وجود داشته به طوری از موضوع اختلاف این خانواده تقریبا اکثر مردم و مسئولین شهرستان مطلع بودند و همین امر موجب تشکیل پرونده‌های متعدد کیفری و حقوقی در دادگاه شده بود.

سرپرست شورا‌های حل اختلاف افزود: در طی این سال‌ها چندین نفر از معتمدین، ریش سفیدان و مسئولین شهرستان سعی بر حل اختلاف آن‌ها کرده که هیچ کدام از آن‌ها موفق و منتج به نتیجه نشده بود نهایتا پرونده جهت اصلاح ذات البین به شورای حل اختلاف خرم بید ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات و رایزنی‌های مکرر اعضا شعبه با طرفین پرونده نهایتاً در جلسه‌ای با حضور معاون قضایی و فرهنگی رییس کل و رییس دادگستری خرم بید، بین دو برادر پس از ۱۷ سال سازش حاصل شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *