زیردریایی بومی فاتح و پهپاد دور پرواز سیمرغ؛ مهمانان پای کار رزمایش ذوالفقار۹۹

14:33 - 20 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۴۷۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی رزمایش ذوالفقار۹۹ ارتش با اشاره به اینکه پیام این رزمایش، امنیت پایدار در سایه اقتدار است، گفت: تجهیزات تمام ایرانی به روز در این رزمایش بکار گرفته شده است.
امیر دریادار دوم شهرام ایرانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار۹۹، گفت: رزمایش مشترک ذوالفقار۹۹ ارتش طی سه مرحله برنامه ریزی شده که دو مرحله شامل اشراف اطلاعاتی و انجام کار تاکتیکی را پشت سر گذاشته‌ایم. از امروز مرحله اصلی این رزمایش به مدت سه روز برگزار می شود،
 
وی ادامه داد: این رزمایش متشکل از نیروهای دریایی، هوایی، پدافند و زمینی ارتش است. برای این نیروهای چهارگانه، اجرای عملیات‌هایی  پیش بینی شده  تا با بهره گیری از تجهیزات بومی ساخته شده به دست توانمند وزارت دفاع و پشتیبانی و مراکز علمی و فناوری کشور در سه حوزه دریا، هوا و زمین بپردارند. هدف از برگزاری این رزمایش، پای کار آوردن تجهیزات بومی است.

رونمایی زیردریایی بومی فاتح و پهپاددور پرواز سیمرغ در رزمایش ذوالفقار۹۹

وی با اشاره به رونمایی زیردریایی بومی فاتح و پهپاد دور پرواز سیمرغ در رزمایش ذوالفقار۹۹ ارتش، تصریح کرد: پهباد دور پرواز سیمرغ مجهز به بمب‌های هوشمند است. در حوزه نیروی هوایی پهباد رزمی کمان نیز به دست توانمند عزیزان ما در نیروی هوایی ساخته و به مرحله عملیاتی ملحق شده است، انشالله در این رزمایش اهداف‌شان را مورد اصابت قرار می دهند .

سخنگوی رزمایش ذوالفقار۹۹ ارتش تأکید کرد: حضور نیروهای جوان، زبده و آموزش دیده نقطه قوت ماست که در این رزمایش میزان آمادگی و توانمندی هایشان ارزیابی می شود.

ایرانی گفت: نیروهای ما در این رزمایش  تجهیزات تمام ایرانی که به روز و متناسب با متناسب با تهدیدهای احتمالی هستند را بکار می گیرند و طرح‌های عملیاتی که برایشان پیش بینی شده برای مقابله کوبنده با هر تعرض یا تهدیدهای احتمالی است را به مرحله اجرا می گذارند.

وی با بیان اینکه پیام رزمایش ذوالفقار۹۹ امنیت پایدار در سایه اقتدار است، گفت: این قتدار سه مولفه دارد، یکی از این مولفه‌ها نیروی انسانی زبده، در کنار آن تجهیزات بومی است که به دست خودمات ساخته و به صحنه رزم آورده شده و در کنار آن پشتیبانی و حمایت‌هایی است که از طرف مردم همیشه قهرمان و شهید پرورمان است داشته و همیشه خواهیم داشت .

پاسخ ما به تعرض نیروهای بیگانه کوبنده خواهد بود
سخنگوی رزمایش ذوالفقار۹۹ ارتش با بیان اینکه امنیت پایدار را بسیار محکم و با قدرت اجرا می کنیم، خاطرنشان کرد: در برابر هر نیروی بیگانه‌ای، جواب ما بسیار  مقتدر و کوبنده خواهد بود. پیام ما به همسایگان کشور این است که در آینده این آمادگی را داریم که با یک همگرایی بسیار قدرتمند و با مشارکت همدیگر بتوانیم امنیت پایدار را برای مردم منطقه داشته باشیم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *