تاکید رییس دادگستری بوشهر بر استفاده‌ از ظرفیت‌های دستگاه قضایی در تحقق جهش تولید

14:21 - 19 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۴۴۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگسنری بوشهر گفت: استفاده‌ مطلوب و حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه قضایی در تحقق "جهش تولید و اشتغال" و حمایت قضایی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی اولویت دادگستری بوشهر است.
- علی جمادی رییس کل دادگستری  استان بوشهر به طور سرزده از دادگستری شهرستان دیر بازدید کرد.

رییس کل دادگستری کل استان بوشهر در این بازدید اظهار داشت: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها، افزایش کیفیت ارایه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان، نظارت بر عملکرد کارکنان از اولویت‌های اهداف دستگاه قضایی است.
 
 جمادی در بازدید از دادگستری شهرستان دیر در خصوص رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تاکید کرد و گفت: تمامی پرونده‌های معوق جهت رسیدگی در دستور کار قرار گیرد تا جایی که هیچ گونه پرونده معوق و رسوبی در دادگستری شهرستان دیر نداشته باشیم.

جمادی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان دیر در حوزه شیلات، کشاورزی و صنایع و معادن از ظرفیت بالایی برخوردار است افزود: استفاده‌ مطلوب و حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه قضایی در تحقق "جهش تولید واشتغال"  و حمایت قضایی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

جمادی  در ادامه از شورای حل اختلاف شهرستان دیر بازدید و  به سیاست راهبردی قوه قضای یه  که ختم پرونده‌های مطروحه از طریق صلح و سازش است  اشاره کرد و افزود: در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش  می‌بایست  تلاش شود تا از پرونده سازی و ازدحام کار‌های قضایی اجتناب شود  

رییس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید به خواسته‌ای برخی از مراجعه کنندگان نیز پاسخ و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *