«ردّپای مه» منتشر شد

0:45 - 19 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۴۰۱۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کتاب «ردّپای مه» نوشته میرعمادالدین فیاضی، خاطرات شفاهی علی پرشکوهی از جنگ سوریه استکه به تازگی توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شد.

- کتاب «ردّپای مه» نوشته میرعمادالدین فیاضی، خاطرات شفاهی علی پرشکوهی از جنگ سوریه است. پرشکوهی طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ برای حضور در جنگ با دشمن تکفیری سه بار به سوریه اعزام می‌شود و این کتاب به روایت این سه ماموریت می‌پردازد.

برشی از کتاب: فاصله حلب تا خانات را حدود یکساعت تا یک ساعتونیم رفتیم. نزدیک حلب صدای درگیری‌ها را می‌شنیدیم. هواپیما‌های روسی مدام منطقه را بمباران می‌کنند. دشمن هم با خمپاره و عمل انتحاری جواب می‌دهد، مخصوصا تک تیرانداز‌های زیادی دارند که از آن‌ها برای زدن بچه‌ها استفاده می‌کنند.

چون سیمکارت سوری دارم می‌بینم مدام تروریست‌ها پیام می‌دهند که در حال عملیات بزرگی هستیم و از مردم و نیرو‌های جیش سوری می‌خواهیم که صحنه را ترک کنند. تبلیغات فراوانی می‌کنند، همین امر باعث شده تا مردم بی‌دفاع اطراف حلب وحشت زده شوند و از خانه‌هایشان فرار کنند.

در پیام‌ها آمده بود که ما پنج هزار نیرو داریم و به زودی عملیات ما آغاز می‌شود و ضربة بزرگی به ایرانی‌ها خواهیم زد تا برای همیشه یادشان باشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *