اعلام برنامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور

18:16 - 17 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۸۶۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
برنامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور در مهرماه اعلام شد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از اعلام فدراسیون قایقرانی و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

براین اساس مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور در بخش آقایان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یابود مرحوم پوریا مسافری پنجم مهر ماه و مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور در بخش بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود مرحومه شادی سرخیل ششم مهر ماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مطابق با قوانین بین‌المللی و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران در مواد کایاک یک نفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و کانوی یک نفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌ها به صورت آنلاین ساعت ۱۱ روز ۲ مهر در بخش آقایان و ساعت ۱۴ روز ۲ مهر انجام خواهد شد.

تیم اعزامی هر استان شامل سه ورزشکار کایاک و سه ورزشکار کانوکانادایی در بخش بانوان و آقایان است و هر ورزشکار می‌تواند تنها در یک مسافت ۱۰۰۰ یا ۵۰۰ متر شرکت کند. هر استان نیز مجاز است در هر ماده ۲ ورزشکار شرکت دهد و در پایان رقابت‌های فینال حکم و مدال به بهترین قایق استان تعلق می‌گیرد.

رده‌بندی تیمی مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا و بر اساس سیستم امتیازدهی خواهد بود.

هیئت‌های قایقرانی حداکثر تا ۲۵ شهریور ماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی نفرات شرکت‌کننده خود را به فدراسیون اعلام کنند و پس از این تاریخ اعلام آمادگی‌ها قابلیت پاسخگویی نخواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *