رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار بوشهر: زیرساخت‌های اینترنت در نقاط روستایی و عشایری استان توسعه یافته است

17:52 - 16 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۴۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت استفاده از آموزش‌های غیرحضوری به‌خاطر شیوع کرونا گفت: زیرساخت‌های شبکه اینترنت در نقاط روستایی و عشایری استان توسعه داده شده‌اند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
استاندار بوشهرعبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: انجام دستورالعمل‌های بهداشتی در همه مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان بوشهر رصد و کنترل سخت‌گیرانه می‌شود.

وی افزود: جهت رصد میزان رعایت پروتکل بهداشتی در مدارس، اکیپ‌های بازرسی فعال شده‎اند البته نظارت‌ها در سطح بازار و ادارات و سایر اصناف همچنان ادامه دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت استفاده از آموزش‌های غیرحضوری به‌خاطر شیوع کرونا عنوان کرد: زیرساخت‌های شبکه اینترنت در نقاط روستایی و عشایری استان توسعه داده شده‌اند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد. 

گراوند یادآورشد: شیوع کرونا، سبک آموزش همپای خیلی دیگر از موارد تغییر یافته است که امیدواریم دانش آموزان و دانشجویان بتوانند به‎خوبی خود را با شرایط جدید تحصیلی تطبیق دهند و همراه با آن برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، تدابیر بهداشتی لازم را مدنظر داشته باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *