رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خلیل‌زاده: امیدوارم بازیکنان جدید بدانند به چه تیمی آمدند/ ترابی برای قهرمانی پرسپولیس زحمات زیادی کشید

15:15 - 15 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۰۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند بدانند به چه تیم بزرگی پیوسته‌اند.

شجاع خلیل‌زاده پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف خدا بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب کردیم و امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند بدانند به چه تیم بزرگی پیوسته‌اند. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیا است و امیدوارم بتوانیم با بازیکنان جدید هم مثل این چهار سال، قهرمان شویم.

وی در ادامه در خصوص دلیل حضورش در ساختمان باشگاه، تصریح کرد: آمدم تا بر سر مسائل قراردادم صحبت کنیم. هرگز با پرسپولیس بر سر مسائل مالی صحبت نکرده‌ام، اما اگر یک درصد هم جدا شوم، پول خوبی به باشگاه می‌رسد. طبق قراردادم اگر از پرسپولیس جدا شوم، ۴۰۰ هزار دلار به باشگاه می‌رسد که با پول آن می‌توانند سه یا چهار بازیکن خوب بخرند. اگر من جدا شوم مبلغی حدود ۱۲ یا ۱۳ میلیارد تومان به باشگاه می‌رسد، در واقع هرآنچه که در این سال‌ها از باشگاه پول گرفتم را به پرسپولیس برمی‌گردانم و جدا می‌شوم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون جدایی مهدی ترابی از این تیم، خاطرنشان کرد: ترابی برای ما زحمت کشیده و در قهرمانی تاثیر زیادی داشت. امیدوارم او در قطر یا هر تیم دیگری که حضور پیدا می‌کند، موفق باشد. مهدی حتما دلایل خود را داشته و کسی نمی‌تواند در مورد او قضاوت کند. همه ما می‌آییم و می‌رویم، اما این پرسپولیس است که می‌ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *