اتحاد همه جریانات فلسطینی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی؛ تنها راه آزادی قدس شریف

13:12 - 15 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۳۰۲۱
دسته بندی: سیاست
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان برگزاری نشست اخیر گروه‌های فلسطینی را نشانه هوشمندی رهبران فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی و حامیان و همدستان این رژیم دانست و گفت: اتحاد و انسجام همه جریانات فلسطینی و مقاومت در مقابل رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی تنها راه آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف است.
خطیب‌زاده: اتحاد همه جریانات فلسطینی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تنها راه آزادی قدس شریف است - سعید خطیب‌زاده از برگزاری نشست اخیر گروه‌های فلسطینی استقبال کرد و آن را نشانه هوشمندی رهبران فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی و حامیان و همدستان این رژیم دانست.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اتحاد و انسجام همه جریانات فلسطینی و مقاومت در مقابل رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی تنها راه آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف است.
 
وی افزود: ملت مقاوم فلسطین در طول دهه‌های گذشته ثابت کرده است که به رغم سال‌ها اشغال، کشتار و سرکوبی که رژیم اشغالگر قدس بر علیه مردم فلسطین بکار گرفته است و همچنین طرح‌های سازش برخی دول خیانتکار عرب، از عزم خود بر ایستادگی در مقابل غاصبین فلسطین کوتاه نخواهد آمد. دراین مسیر قطعا دولت‌ها و ملت‌های مقاوم و آزاده جهان نیز آنان را در این مطالبه همراهی خواهند کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *