تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار خودروی حامل سیلندر‌های گاز کلر صادراتی به عراق

9:53 - 15 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۹۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار خودروی حامل سیلندر‌های گاز کلر صادراتی به عراق، گفت: جزییات آن هنوز مشخص نیست، اما راننده خودرو دستگیر شده است.

تشکیل پرونده قضایی در پی انفجار خودروی حامل سیلندر‌های گاز کلر صادراتی به عراق/ راننده خودرو دستگیر دادافشار خسروی زاد در گفت وگو با میزان، از تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار روز گذشته خودروی حامل سیلندر‌های گاز کلر صادراتی به عراق در روستای زنجیره علیا واقع در شهرستان چرداول استان ایلام خبر داد و گفت: این حادثه در دست کارشناسی است و جزییات آن هنوز مشخص نشده و راننده خودرو دستگیر شده است.

وی در تشریح جزییات حادثه مذکور افزود: این خودرو از مبدا تبریز به مقصد عراق در حرکت بود و برای رسیدن به مقصد باید از مرز مهران می‌گذشت؛ راننده طی مسیر، در یکی از روستا‌های ایلام توقف می‌کند که مشخص نیست به چه دلیل یکی از کپسول‌ها دچار انفجار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، گفت: در پی این حادثه تعدادی از هموطنانمان مسمومیت پیدا کردند و برخی نیز که بیماری زمینه‌ای داشتند به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مصدومیت ۲۱۷ نفر در اثر حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول این استان خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *