بازدید رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی زاهدان

15:01 - 14 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۷۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در اجرای مصوبات ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از شهرک صنعتی زاهدان بازدید کرد.

بازدید رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی زاهدان

- حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در اجرای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال ۹۹ و نام گذاری آن بعنوان سال جهش تولید و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از شهرک صنعتی زاهدان بازدیدکرد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در این بازدید تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه صنعت وجود دارد که بخوبی از آن‌ها استفاده نشده است.

حجت الاسلام مصطفوی نیا با تاکید بر اینکه باید هماهنگی‌ها در زمینه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بیشتر شود افزود:در شرایط کنونی که یک شرایط خاص و ویژه و به نوعی در جنگ اقتصادی هستیم، باید دغدغه‌های تولیدکنندگان مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی افزود: مدیران باید با سعه صدر وقت بیشتری را برای حل مشکلات مردم و به ویژه تولیدکنندگان بگذارند و با رفع موانع زیرساختی باید شرایط را برای ایجاد واحد‌های صنعتی جدید فراهم کنند.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان  از کارگاه برزین صنعت، کارگاه محمد صنعت شرق، سحر صنعت شرق و هامون فلز شرق بازدید و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *