مجموع کمک‌های مومنانه کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به هزار بسته معیشتی رسید

14:48 - 11 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۲۰۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه، مجموع کمک‌های کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مرکز در طرح مساوات به هزار بسته معیشتی رسید.

مجموع کمک‌های مومنانه کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به هزار بسته معیشتی رسید - با اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه، مجموع کمک‌های کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مرکز در طرح مساوات به هزار بسته معیشتی رسید.

در این مرحله ۲۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج پایگاه ثامن‌الائمه (ع) سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهیه و آماده توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «شکرالله بهرامی» رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حضور در محل توزیع کمک‌ها و در جمع بسیجیان گفت: شیوع بیماری کرونا در کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمن، برخی مردم و کسب و کار‌ها را دچار مشکل کرده لذا وظیفه همه اقشار است که به یاری نیازمندان بشتابند.

وی افزود: در این شرایط، قرآن ما را به صبر و بردباری و استقامت و کمک و نیکی به دیگران توصیه کرده و وظیفه داریم که دست برادران و خواهران دینی خود را بگیریم و از آن‌ها غافل نشویم.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به کلام خداوند متعال در قرآن کریم که می‌فرماید «به خوبی و نیکی نمی‌رسید مگر از آنچه دوست دارید انفاق کنید»، گفت: اگر انفاق کنیم خداوند ۱۰ برابرش را به ما می‌دهد.

گفتنی است هر یک از بسته‌های معیشتی چهارمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح شامل مایحتاج اساسی به ارزش ۴ میلیون ریال است و در سه مرحله قبل نیز نزدیک به ۸۰۰ بسته به همت بسیج سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهیه و بین نیازمندان و خانواده زندانیان توزیع شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *