رییس انجمن پارادوومیدانی: رکوردگیری، جایگزینی برای مسابقات قهرمانی کشور در شرایط کرونایی

13:55 - 11 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۱۹۹۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری رکوردگیری به جای رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته خبر داد.

- بهمن رضایی رییس انجمن پارادوومیدانی کشورمان گفت: با حضور معاون ورزش قهرمانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جلسه‌ای را برگزار کردیم و با توجه به وضعیت جامعه نسبت به بیماری کرونا تصمیم گرفتیم، برگزاری مسابقات رکوردگیری جایگزین رقابت‌های قهرمانی کشور شود تا سلامتی ورزشکاران با خطری مواجه نباشد.

وی ادامه داد: اگر شرایط جامعه نسبت به ویروس کووید ۱۹ مساعد باشد رقابت‌های رکوردگیری را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب استان تهران برگزار خواهیم کرد. در حال حاضر رکورد نفر سوم رنکینگ جهانی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ را به هیئت‌های استانی ارسال کردیم تا ورزشکاران خود را بر این اساس تا نیمه شهریور ماه به فدراسیون اعلام کنند.

وی عنوان کرد: اگر شرایط برای برپایی اردوهای متمرکز مهیا شود، ورزشکارانی که توانسته باشند در رکوردگیری، نتایج خوبی را ثبت کنند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. امیدوارم که همه پارادوومیدانی‌کاران تلاش و تمرین خود را ادامه دهند تا برای مسابقات آینده با مشکل آمادگی جسمانی مواجه نشوند.

رییس انجمن در پایان گفت: از طریق مربیان از وضعیت تمرینی ورزشکاران و ملی‌پوشان اطلاع دارم. خوشبختانه در شرایط خوب آمادگی قرار دارند و این وقفه نتوانست مانع تمرین ورزشکاران و افزایش سطح آمادگی آنها شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *