سنگ بزرگ ترابی جلوی پای پرسپولیس/ ستاره قرمز‌ها چطور قراردادش را فسخ کرد؟

16:57 - 10 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۱۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس به شکلی عجیب و برای مبلغی ناچیز قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

- مهدی ترابی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت یکطرفه قراردادش را با با این تیم فسخ کرد تا در آستانه جدایی از سرخپوشان قرار بگیرد. با وجود اینکه خیلی‌ها می‌گویند ترابی با استناد به بندی که در قراردادش وجود داشته و در آن با پرداخت مبلغی از طرف تیم خارجی خواهانش می‌توانست از پرسپولیس جدا شود، اما ترابی با استناد به بند دیگر از قرارداد داشت از پرسپولیس جدا شده است.

بی معرفتی عجیب ترابی؛ هیچ پولی از ترانسفر به پرسپولیس نمی‌رسد

بندی در قرارداد ترابی وجود دارد که در آن اعلام شده اگر تا پایان فصل تمام مبلغ قراردادش را نگیرد می‌تواند یک طرفه فسخ کند. این در شرایطی است که ترابی نزدیک به ۸۰ درصد از قرارداد امسال را گرفته و تمام پاداش‌ها را هم گرفته. یعنی عملا به خاطر مبلغ ناچیزی حدود ۲۰ درصد از قراردادش یک طرفه فسخ کرده. این در شرایطی است که بشار رسن هم چنین بندی در قراردادش دارد، اما هیچ وقت آن را فعال نکرد تا از پرسپولیس جدا شود.

این به این معنی است که اگر ترابی به باشگاه خارجی هم برود هیچ پولی به پرسپولیس نمی‌رسد و پرسپولیس به این صورت ضرر می‌کند. این رفتار ترابی باعث ناراحتی زیاد پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها معتقدند که این بازیکن موثر بی معرفتی کرد.

درخواست سنگین ترابی از باشگاه پرسپولیس

منابع موثق در باشگاه پرسپولیس اعلام کردند مهدی ترابی امروز در جلسه با مدیران این باشگاه گفته که پیشنهاد یک میلیون دلاری از یک تیم قطری دارد و اگر باشگاه پرسپولیس نصف این مبلغ یعنی حدود ۱۳ میلیارد به او بدهد در پرسپولیس می‌ماند! به نوعی ترابی با مطرح کردن این پیشنهاد عملا سنگی بزرگ جلوی پرسپولیس انداخته و به نوعی کارش را با پرسپولیس تمام کرده، چون باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی به هیچ عنوان توانایی این را ندارد که چنین مبلغ سنگینی را برای یک بازیکن هزینه کند.

ترابی بخواهد بماند باید دوباره قرارداد بنویسد!

با توجه به اینکه ترابی به صورت رسمی قراردادش را فسخ کرده اگر قرار باشد دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد باید قراردادی جدید با سرخپوشان ببند و این یعنی چالشی جدید و دوباره برای باشگاه پرسپولیس و البته هواداران این باشگاه.

به زبان ساده ترابی با فسخ قراردادش و پیشنهاد سنگین ۵۰۰ هزار دلاری عملا کارش را با پرسپولیس به اتمام رساند تا به تیم قطری برود. شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد تیم قطری به ترابی پیشنهاد خیلی سنگین نیست، اما با توجه به این که ترابی قراردادش را فسخ کرده و دیگر ریالی به باشگاه پرسپولیس بابت ترانسفرش نمیدهد می‌تواند پول خوبی به جیب بزند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *