رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم تکریم ارباب رجوع به منظور توفیق در مسائل مختلف

10:44 - 10 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۱۵۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه هرجا که عدم توفیق و مشکلی ایجاد شده به دلیل فاصله گرفتن از مردم است، گفت: انتظار بنده این است که ارباب رجوع مورد تکریم قرار بگیرند.

یحیی جعفری، رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در نشست مدیران دفاتر کل دادگاه‌های تهران گفت: هرجا که عدم توفیق و مشکلی ایجاد شده به دلیل فاصله گرفتن از مردم است و انتظار بنده این است که ارباب رجوع مورد تکریم قرار بگیرند و به حقوق آنان توجه شود و احساس کنند که اصل بی طرفی برای طرفین به طور کامل رعایت می‌شود.

‎رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: به دنبال اهداف کلی هستیم که برگرفته از سیاست‌های کلان قوه قضاییه است؛ از جمله دارسی عادلانه، احیای داوری، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و ارتقاء سلامت کارکنان و برای دست یابی به این اهداف هم اکنون در کنار هم جمع شده ایم.

‎وی به مدیران دفاتر کل دادگاه‌های مجتمع‌های قضایی تهران متذکر شد: ما بیشتر عمر مفیدمان در محیط کار سپری می‌شود و بدین منظور لازم است که محیط کار را با نشاط و امن کنیم و سعه صدر، امین، دلسوز و شفاف باشیم و در کارهایمان ضابطه‌مند و حافظ اسرار همکارانمان باشیم.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *