پلیس: پخش نذورات به صورت غذای گرم ممنوع است

20:22 - 06 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۹۵۰
جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، پخش نذورات به صورت غذای گرم ممنوع است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به پخش نذورات در ماه محرم اظهار داشت: شهروندان باید دقت داشته باشند براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، پخش نذورات به صورت غذای گرم ممنوع است.

 جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: بر همین اساس به شهروندان توصیه می‌شود در راستای همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین حفظ سلامت خودشان از دریافت نذورات خودداری کنند. بالاخص ممکن است برخی سارقان در پوشش ارائه نذورات خورکی و با اغفال شهروندان، مرتکب سرقت شوند و اموال آنان را به سرقت ببرند.

موقوفه‌ای تصریح کرد: با توجه به اینکه تمهیداتی برای جمع آوری نذورات برای کمک به ایتام و نیازمندان مانند راه اندازی پویش‌ها در نظر گرفته شده است، به شهروندان توصیه می‌شود که در این پویش‌ها شرکت کنند و نذر خودشان را امسال به این صورت ادا کنند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: مهم این است که در این ماه در کنار عزاداری‌هایمان، حواسمان به هم نوعانمان باشد و حتی می‌توانیم نذورات خود را در قالب اقلامی مانند خشکبار و مواد اولیه تهیه غذا به دست نیازمندان برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *