رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سکوت سوارس در مورد شایعات جدایی از بارسلونا

4:45 - 07 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۹۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا همچنان در مورد شایعات فراوانی که در مورد جدایی او از کاتالان‌ها مطرح می‌شود، سکوت کرده است.

- طبق اعلام سایت goal، لوییس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا همچنان در مورد شایعات فراوانی که در مورد جدایی او از کاتالان‌ها مطرح می‌شود، سکوت کرده است. این مهاجم ۳۳ ساله یک فصل دیگر هم با بارسلونا قرارداد دارد اما برخی رسانه‌ها معتقدند با توجه به رابطه دوستانه وی با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی آبی و اناری‌پوشان، هر دو آنها به احتمال زیاد در تابستان جاری از کاتالان‌ها جدا می‌شوند و در تیم دیگری همبازی خواهند شد. حتی برخی رسانه‌ها دلیل عصبانیت مسی از سران باشگاه و درخواست برای ترک بارسلون را بی‌مهری مدیران این باشگاه به سوارس عنوان کرده بودند.

احتمال جدایی مسی از بارسلونا، دنیای فوتبال را در دو روز گذشته دچار شوک کرده است اما باید دید آیا او در تمرین دوشنبه این تیم که اولین حضور رونالد کومان در تمرینات این تیم خواهد بود حاضر می‌شود یا نه و در صورت ماندن مسی در بارسلونا، سرنوشت سوارس چه خواهد شد. امروز (پنجشنبه) اخباری مبنی بر منصرف شدن مسی از خروج از بارسلونا به دلیل شرایط فرزندانش منتشر شد و همزمان برخی رسانه‌ها مدعی شدند سوارس با باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا که متعلق به دیوید بکام است، مذاکره کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *