تثبیت یک میلیون و ۱۵۲ هزار هکتار از اراضی ملی استان فارس از ابتدای سال جاری

5:00 - 07 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از تثبیت یک میلیون و ۱۵۲ هزار هکتار از اراضی ملی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت:با توجه به تثبیت ۳۵ هزار هکتار از این اراضی در سال ۹۸ شاهد رشد ۳ هزار برابری در این مقوله هستیم.

تثبیت یک میلیون و ۱۵۲ هزار هکتار از اراضی ملی استان فارس از ابتدای سال جاری

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به تثبیت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۹۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه گفت: با توجه به تثبیت ۳۵ هزار هکتار از این اراضی در سال ۹۸ شاهد رشد ۳ هزار برابری در این مقوله هستیم.

وی تحولات اخیر در حوزه کاداستر را منشعب از نقش پر اهمیت این مبحث در دفاع از مالکیت‌ها دانست و تصریح کرد:در نیمه دوم سال جاری نیز همچون شش ماهه اول با حرکت بی وقفه در این مسیر پیگیری مصوبات سازمانی را در دستور کار داریم و با برخورداری از کارشناسان متعهد و متخصص نقشه برداری در ادارات تابعه ثبتی نیل به اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این زمینه را دنبال می‌ کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس تداوم تعامل ادارات مرتبط در راستای مستند سازی اراضی ملی را ضامن حفظ و حراست از این اراضی برشمرد و خاطر نشان کرد: با هدف اجرای بهینه کاداستر و نیل به اهداف مندرج در قانون جامع حد نگار تداوم همکاری با این ادارات را اولویت خود دانسته و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *