رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نامداری: رادوشویچ روی گل دوم استقلال مقصر بود/ کاری از دست حسینی روی گل‌های پرسپولیس بر نمی‌آمد

22:02 - 05 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۷۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال گفت: رادوشویچ شاید می‌توانست در صحنه گل دوم استقلال بهتر عمل کند اما حسینی روی هیچ‌یک از گل‌هایی که پرسپولیس به ثمر رساند، مقصر نبود.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با عملکرد بوژیدار رادوشویچ سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس و حسین حسینی دروازه‌بان استقلال در دربی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: رادوشویچ روی گل اول استقلال کاری از دستش برنمی‌آمد اما به نظرم روی گل دوم می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. دروازه‌بان در آن دقایق باید مدافعان را مدیریت کند که به نظرم دروازه‌بان پرسپولیس این کار را به خوبی انجام نداد. شاید رادوشویچ می‌توانست روی گل دوم خروج هم داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد سنگربان استقلال در این دیدار، تصریح کرد: به نظرم حسینی روی هیچ‌یک از گل‌هایی که پرسپولیس به ثمر رساند مقصر نبود و در آن شلوغی محوطه جریمه دید خوبی هم نداشت. در مجموع به نظرم عملکرد حسینی بهتر از رادوشویچ بود البته این را هم بگویم که دانشگر روی گل دوم استقلال ضربه سر خیلی خوبی زد و مهار آن برای دروازه‌بان پرسپولیس واقعا دشوار بود.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال در پایان پیرامون عملکرد هر دو دروازه‌بان در این دربی، خاطرنشان کرد: در دربی روحیه دروازه‌بان‌ها خیلی مهم است، به نظرم در دقایق پایانی که استقلال گل دوم را به ثمر رساند، باید روی چنین توپ‌هایی دروازه‌بان بیرون بیاید. در مجموع اشتباه خاص و تاثیرگذاری از حسینی ندیدم، عملکرد رادوشویچ هم بد نبود اما روی گل دوم شاید بتوانم بگویم وی ۴۰ درصد مقصر بود. در ضربات پنالتی نیز عملکرد خوب حسینی در همان پنالتی اول باعث شد تا روحیه پرسپولیس خراب شود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *