تایید ۸۰ درصد از آراء دادگستری استان یزد در نیمه نخست امسال

0:13 - 06 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۵۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان یزد گفت: تأیید ۸۰ درصدی آرای صادره در دادگستری استان یزد در نیمه نخست امسال نشان از اتقان آراء در این استان دارد.

تایید ۸۰ درصد از آراء دادگستری استان یزد در نیمه نخست امسالغلامعلی دهشیری در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه تأیید ۸۰ درصدی آرای صادره در دادگستری استان یزد در نیمه نخست امسال نشان از اتقان آراء در این استان دارد، گفت: اکنون تنها ۲۰ درصد آرای صادره در استان نقض و یا اصلاح می‌شوند که این نتیجه عملکرد خوب کیفی مجموعه قضایی استان یزد است.

وی افزود: از محوری‌ترین برنامه‌های سند تحول قضایی افزایش اعتماد عمومی، کاهش حجم زیاد پرونده‌های قضایی و اتخاذ تدبیر مناسب برای کاهش ورودی پرونده‌ها، کاهش جمعیت کیفری، برخورد قاطعانه با مفاسد درون و برون‌سازمانی، احیای حقوق عامه و تکریم مراجعان است.

رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه تحولات مدیریتی جدید در رأس دستگاه قضا روند بسیار مثبت و خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: مهمترین پیامد حرکت قوه قضاییه اقتدار دستگاه قضایی و افزایش امید مردم بوده است.

دهشیری تصریح کرد: کار‌های بسیار مهمی در راستای سلامت دستگاه قضا صورت گرفته که این روند باید ادامه‌دار باشد، چرا که هر گونه فساد در دستگاه قضایی، زمینه‌ساز فساد‌های بزرگتر در جامعه خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: دستگاه قضایی استان یزد نیز در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای اجرای عدالت، تامین آرامش روانی مردم و صیانت از حقوق بیت المال اقدامات ارزشمندی را انجام داده و می‌دهد.

وی در خصوص امنیت امروز کشور عنوان کرد: امنیت امروز کشور مرهون برکت خون شهدا است و باید همواره یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب و نظام اسلامی و مدافعان حرم را زنده نگه داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *