برترین‌های پویش ملی آماده‌باش در میانه راه

12:19 - 05 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۰۵۱۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پویش سراسری آماده‌باش با گذر از ۵۰۰۰ برنامه در روز بیست و چهارم، از مرز برنامه‌های پیش‌بینی شده در پویش عبور کرده و برای دومین بار برترین هیئت‌های استانی و انجمن‌ها را معرفی نمود.

- روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، پویش سراسری آماده‌باش در حالی به روز بیست و پنجم خود پا می‌نهد که از مرز ۵۰۰۰ برنامه سراسری تولید شده توسط هیئت‌های استانی، انجمن‌ها و کمیته‌های ملی تحت پوشش خود عبور کرده است، از این نظر، برای دومین بار عملکرد هیئت‌های استانی، انجمن‌ها و کمیته‌های ملی را مورد بررسی آماری قرار داده و برترین‌های این پویش را معرفی نموده است.

گفتنی است این بررسی از تاریخ ۲۸ مردادماه الی ۳ شهریور ماه توسط نرم افزار هوشمند و بدون مداخله عوامل انسانی مورد بررسی قرار گرفته است.

نتایج بررسی عملکرد نیمه راه پویش به شرح زیر است:‌

رشد انتشار محتوا:

در تولید و انتشار محتوا استان اصفهان با ۸.۲ برابر نسبت به سایر استان‌ها پیشتاز بوده و سایر استان‌های سمنان با ۸ برابر، زنجان با ۵ برابر و تهران با ۳.۶ برابر و مرکزی با ۳.۵ برابر بیشترین رشد را در انتشار محتوا داشته اند.

رشد عملکرد از نظر مخاطب:‌

استان تهران از چشم مخاطبان بیشترین عملکرد را با ۸.۵ برابر نسبت به سایر استان‌ها کسب نموده است، مازندران با ۷ برابر، خراسان جنوبی با ۶ برابر، چهار محال و بختیاری با ۴.۵ برابر، استان فارس با ۴ برابر و خراسان شمالی با ۳ برابر، به بیشترین رشد عملکرد از نظر مخاطبان دست یافته اند.

بیشترین جذب مخاطب:‌

تولید محتوای جذاب به منظور جذب مخاطب از زمره اهداف پویش سراسری آمده باش بوده است و از این نظر استان البرز ۱۲ برابر بیشتر از سایر هیئت‌های استانی موفق به جذب مخاطب شده است، پس از استان البرز، تهران و سمنان با ۱۰ برابر، لرستان با ۸ برابر، یزد با ۵.۵ برابر بیشترین تعداد مخاطب را جذب کرده اند.

خاص‌های محتوای تولید شده در فضای مجازی:‌

در بخش‌های خاص‌های تولید شده، ابداعات و ظرافت‌های به کار رفته توسط هیئت‌های استانی مورد توجه قرار گرفته است، برای مثال درهیئت ورزش‌های همگانی یزد، از ابتدای پویش تا کنون در تمامی پست ها، لوگوی آماده باش درج شده است. کمیته جامپینگ فیتنس خراسان رضوی، بهترین کاور‌های ممکن را برای دسته بندی و تمایز پست‌های خود به کار برده است. در ادامه هیئت ورزش‌های همگانی استان خوزستان بیشترین تولید محتوای روزانه را به خود اختصاص داده است.

میزان درگیر سازی مخاطبان:‌

تمامی محتوای تولید شده در پویش ملی آماده باش به منظور افزایش مشارکت مخاطبان در فعالیت بدنی طراحی شده است، از این حیث استان مازندران با ۲۰.۷ درصد، اصفهان ۱۴.۹ درصد، استان لرستان ۱۲.۳، استان سمنان ۸.۱، استان کرمانشاه ۵ درصد بیش از سایر استان‌ها موفق به درگیر سازی مخاطبان با محتوای تولیدی شده اند.

میزان طرفداری مخاطبان از محتوای تولیدی:

مخاطب وفادار در هر ظرف رسانه‌ای می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در ادامه جریان سازی رسانه‌ای داشته باشد و از این نظر استان فارس با کسب نمره ۶.۵ بیشترین مخاطب وفادار را داراست، در ادامه مازندران رتبه دوم را با کسب نمره ۵.۵ به خود اختصاص داده است و استان همدان با نمره ۳، سوم است، استان‌های بوشهر و گیلان نیز با کسب نمرات ۱.۶ و ۱.۵ در رده چهارم و پنجم قرار می‌گیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *