رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار هدایت ذوب‌آهن را برعهده می‌گیرد

16:01 - 03 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۹۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی کنونی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قرار است هدایت تیم ذوب‌آهن اصفهان را برعهده بگیرد.

- باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت با لوکا بوناچیچ، سرمربی کروات خود قطع همکاری کرد تا از فصل آینده شخص دیگری هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده داشته باشد.

شنیده می‌شود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در مذاکره با مهدی تارتار به توافقات خوبی از جمله مسائل مالی رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او سرمربی بعدی ذوب‌آهن خواهد بود. تارتار در فصلی که گذشت به همراه نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی کسب کرد و اکنون هم تیمش در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد.

در شرایطی که به نظر می‌رسد باید تارتار را سرمربی بعدی ذوب‌آهن بدانیم، اما شنیده می‌شود یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه مذاکراتی با مجتبی حسینی داشته و پیشنهاداتی هم به او داده است. با این حال، بعید است که حسینی هدایت ذوبی‌ها را برعهده بگیرد و شانس تارتار از سایر رقبایش بیشتر است.

بر همین اساس، شنیده می‌شود پس از پایان مسابقات جام حذفی و مشخصا بازی‌های نفت مسجدسلیمان در این رقابت‌ها، تارتار رسما به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن معرفی خواهد شد. نفت باید فردا شب (سه‌شنبه) در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تراکتور برود و در صورت پیروزی راهی فینال می‌شود تا برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *