مقایسه قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی در شهریور ۹۹ با شهریور ۹۸

15:11 - 03 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۹۰۸
مقایسه قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی میادین میوه و تره بار در هفته ابتدایی شهریور ۹۹ در مقایسه با هفته ابتدایی شهریور ۹۸ حاکی از افزایش نسبی قیمت این محصولات حکایت دارد.

- بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در بین میوه‌ها قیمت شاه توت نسبت به سال گذشته ارزان‌تر شده است و به ترتیب هلو، شلیل و شبرنگ و لیموتُرش کمترین افزایش قیمت را تجربه کردند در حالی که به ترتیب هندوانه، آلبالو و خربزه بیشترین افزایش قیمت را شاهد بودند.

مقایسه قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی میادین میوه و تره بار در هفته ابتدایی شهریور ۹۹ در مقایسه با هفته ابتدایی شهریور ۹۸ حاکی از افزایش نسبی قیمت این محصولات است، هر چند میزان این افزایش نسبت به سطح شهر قابل مقایسه نیست.

در بین سبزیجات و میوه‌جات نیز به ترتیب قیمت کرفس، سیب زمینی، کاهو و گوجه گیلاسی نسبت به سال گذشته ارزان‌تر شده است در صورتی که به ترتیب قیمت سیر خشک، لوبیا سبز و خیار بیشترین افزایش قیمت را داشتند. به عنوان نمونه، در هفته اول شهریور سال گذشته قیمت هر کیلوگرم کرفس در میادین میوه و تره بار ۴۱۰۰ تومان بود که در هفته نخست شهریور سال جاری به ۲۶۰۰ تومان کاهش یافته، قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی ۴۴۰۰ تومان بود که به ۲۹۰۰ تومان تنزل یافته و قیمت هر کیلوگرم کاهوی سالادی ۳۹۰۰ تومان بود که به ۳۳۰۰ تومان رسیده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *