ارسال چهل هزار بسته معیشتی نیروی زمینی سپاه به استان‌های مرزی

12:54 - 03 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۸۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه از ارسال ۴۰ هزار بسته معیشتی برای کمک به مردمان سخت کوش و پرتلاش مرزی خبر داد.
ارسال چهل هزار بسته معیشتی نیروی زمینی سپاه به استان‌های مرزی - بنا بر اعلام سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم منصوری در آیین ارسال ۴۰ هزار بسته معیشتی به استان‌های مرزی کشور، گفت‌: نیروی زمینی سپاه این افتخار را دارد که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کمک‌های مومنانه را در قالب خدمات درمانی و بهداری و عمرانی و محرومیت زدایی و آموزشی آغاز کند.
 
وی افزود: ۴۰ هزار بسته معیشتی نیز برای کمک به مردمان سخت کوش و پرتلاش مرز‌های مان آماده شده است که این کمک‌ها امروز ارسال خواهد شد؛ تعداد ۱۰ هزار از این بسته‌ها امروز در میدان صبحگاه ستاد نیروی زمینی سپاه چیدمان شده است.
 
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تعداد بسته‌های اهدایی تا پایان سال به ۴۰۰ هزار بسته خواهد رسید، گفت: این کمک‌ها در مناطق ماموریتی نیروی زمینی سپاه در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و خراسان جنوبی توزیع خواهد شد.
 
سردار منصوری عنوان کرد: برنامه‌های دیگری مانند افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی نیز در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت و هزاران پروژه عمرانی و پروژه‌های خدماتی و آموزشی افتتاح می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *