رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلوسی: ترامپ مسئول مرگ و ابتلا هزاران آمریکایی است

21:43 - 02 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۶۸۳
سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر به انتقاد از ترامپ پرداخت و وی را مسئول ابتلا هزاران آمریکایی به ویروس کرونا دانست.

طبق گزارش هیل، نانسی پلوسی در مصاحبه خود با خبرگزاری «سی‌ان‌ان»، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را مقصر کشته شدن ده‌ها هزار نفر از شهروندان آمریکایی از زمان آغاز همه گیری کووید-۱۹ و همچنین بیش از ۴ میلیون مبتلا در این کشور دانست.

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا با بیان این موضوع که بیش از ۴ میلیون نفر به لیست مبتلایان اضافه شده اند، اظهار کرد: این موضوع به این دلیل رخ داده که تلاش‌ها برای آزمایش و ردیابی بیماران متوقف شده است.

وی به مرگ ۸۰ هزار نفر از مردم اشاره کرد و گفت: این اتفاق برای آن رخ داد که ما مکث کردیم، آیا فکر می‌کنید ما می‌توانستیم همه این زندگی‌ها را نجات دهیم؟ نه همه را، بلکه تعداد بسیاری از آن‌ها را می‌توانستیم!

پلوسی به کلیپ صوتی منتشر شده منتسب به خواهر و خواهرزاده دونالد ترامپ (مری و مری‌آن ترامپ) اشاره کرد و گفت: آن طور در که از این کلیپ برمی آید این موضوع است که خواهر ترامپ دیدگاه چندان مناسبی نسبت به برادرش ندارد و وی را به فرستادن شخص دیگری بر سر امتحان ورود به دانشگاه متهم کرده است.

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا با بیان این موضوع که؛ این اندوه آور است که فکر کنید یک عضو خانواده رییس جمهور ایالات متحده چنین دیدگاهی را در مورد او داشته باشد، ادامه داد: می‌دانید رییس جمهور مدتی به همه چیز برچسب فریب و تقلبی بودن میزد.

پلوسی افزود: وی این ویروس را هم یک فریب نامیده است. او روسیه را به مداخله در انتخابات ما فرا خواند.

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا با بیاان اینکه ترامپ همه چیز را فریبکاری می‌نامد، گفت: این موضوع درحالی رخ می‌دهد که این انعکاسی از چیزی است که خود اوست: یک فریب! بله این یکی از شواهد دیگر درباره عدم اعتبار و عدم صداقت ترامپ مشخص است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *