نوری: تراکتور به احتمال ۹۹ درصد سهمیه آسیا را می‌گیرد/ فعلا تکلیفم معلوم نیست

14:06 - 04 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۵۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی‌ها تازه تمام شده است، ولی فعلاً تکلیفم معلوم نیست.

میلاد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: ما تیم خیلی خوبی داشتیم، ولی در این بین اتفاقاتی افتاد که همه چیز به بازی آخر کشیده شد. ما از تمام تیم‌های بالای جدول امتیاز گرفتیم و حق‌مان بود که با رتبه بهتری لیگ را تمام کنیم، اما واقعا بد آوردیم. در بازی با صنعت نفت عزم‌مان را جزم کرده بودیم که ببریم، اصلاً کاری با نتایج بازی‌های دیگر لیگ نداشتیم و فقط به برد فکر می‌کردیم.

وی درباره عملکرد خوبش در بازی پایانی لیگ گفت: خداراشکر خوب بازی کردم، اما همه نفرات خوب بودند. ۲،۳ نفر از بازیکنان واقعاً با زحمت، خودشان را به این بازی رساندند، خوشحالم که تیم توانست نتیجه بگیرد و روسفید شویم و توانستیم ماشین‌سازی را در لیگ نگه داریم.

وی در مورد اینکه فصل بعد در ماشین‌سازی‌تبریز ماندگار است یا خیر عنوان کرد: بازی‌ها تازه تمام شده است ولی فعلاً تکلیفم معلوم نیست.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد اینکه نبود طرفداران به خاطر کرونا چه تاثیری در کیفیت رقابت‌ها داشته، تصریح کرد: این موضوع در همه جای دنیا تاثیر خودش را گذاشته و کیفیت فوتبال به این خاطر پایین آمده است. ماشین‌سازی که در لیگ ماند و تراکتور هم به احتمال ۹۹ درصد از طریق جام حذفی سهمیه می‌گیرد. قطعاً هواداران از این موضوع خوشحال می‌شوند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: از کادرفنی و تمام کسانی که کنار ما بودند تشکر می‌کنم. لیگ امسال یک سال و نیم طول کشید و خیلی سختی کشیدیم و بالاخره با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش گذشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *