رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فصل کوچ ستاره‌ها/ درخشش لژیونر‌ها مشتری‌ بازیکنان ایرانی را بیشتر کرد

11:51 - 02 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۴۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با شروع فصل نقل‌وانتقالات احتمالا شاهد جدایی تعداد زیادی از ستاره‌های لیگ نوزدهم از تیم‌های‌شان خواهیم بود.

- با پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال و آغاز فصل نقل‌وانتقالات، حالا باید شاهد جابجایی بازیکنان مختلف و البته مطرح باشیم. به نظر می‌رسد نقل‌وانتقالات امسال با سال‌های گذشته کمی تفاوت داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود امسال برخلاف سال‌های گذشته شاهد کوچ تعداد زیادی از فوتبالیست‌های مطرح ایرانی به لیگ‌های خارجی باشیم. با بالا رفتن قیمت ارز به نظر می‌رسد بازیکنان ترجیح می‌دهند به خارج از کشور بروند تا قرارداد‌هایی بر مینای یورو و دلار ببندند و حتی برخی از آنها از پیشنهاد باشگاه‌هایی چون سومقاییت جمهوری آذربایجان هم نمی‌گذرند.

از طرفی، در یکی، دو سال اخیر برخی از بازیکنان ایرانی که در اروپا درخشش چشم‌گیری داشتند، باعث شده‌اند تعداد مشتریان بازیکنان ایرانی نسبت به گذشته با افزایش قابل توجهی روبرو شود. بازیکنان مختلفی از جمله، رضا اسدی، وحید امیری، فرشید اسماعیلی، شهریار مغانلو، پیام نیازمند، محمدرضا خانزاده، مهدی شیری، علی علیپور، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، محمد محبی، مهدی قایدی، علی کریمی و... از جمله بازیکنان مطرحی هستند که مورد توجه تیم‌های خارجی و لیگ‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

از مقاصد احتمالی این بازیکنان می‌توان به لیگ‌هایی چون پرتغال، هلند، فرانسه، ترکیه، قطر، بلژیک، دانمارک و... اشاره کرد.  تیم‌هایی که خواهان خرید بازیکنان ایرانی هستند و به نظر می‌رسد باید شاهد رفتن تعداد زیادی از ستاره‌های لیگ نوزدهم از ایران باشیم. تیم‌ها هم از حالا باید به فکر جایگزین کردن بازیکنان جدا شده خود باشند آن هم در شرایطی که جذب بازیکنان خارجی، ممنوع شده است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *