رهبر انقلاب: روزنامه آلمانی نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست!

22:22 - 01 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۳۵۲
صفحه khamenei_history در اینستاگرام که روایت‌های رهبر معظم انقلاب از وقایع تاریخی ایران و جهان را منتشر می‌کند، بخشی از روایت رهبر انقلاب درباره ترور شهید لاجوردی را منتشر کرد.

رهبر انقلاب: روزنامه آلمانی نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست! - صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ که روایت‌های تاریخی رهبر معظم انقلاب را منتشر می‌کند، بخشی از روایت رهبر انقلاب درباره ترور شهید اسدالله لاجوردی را به اشتراک گذاشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند:‌روزنامه آلمانی نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست!

«من این درد درونی خودم را فراموش نمیکنم که در یک‌سال‌ونیم پیش، وقتی که شهید عالی‌مقام و سیّد عزیز و بزرگوار، شهید لاجوردی به شهادت رسید - کسی که چهره بسیار درخشانی بود و بسیار کسان از مجاهدات او در دوران مبارزات و در دوران اختناق خبر ندارند که این مرد چه کرد و کجا‌ها بود و چگونه زندگی کرد؛ چه زندان‌هایی کشید و چه زحمت‌هایی متحمّل شد. بعد از انقلاب نیز بی‌تظاهرترین کار‌ها را که سخت‌ترین هم بود، بر دوش گرفت و آخر هم شهید شد - یکی از روزنامه‌های آلمان نوشت ترور لاجوردی، ترور نیست! یعنی آن‌ها عنوان ترور را هم عوض کردند؛ چرا؟ چون این به وسیله ناراضیان داخلی انجام گرفته است! لاجوردی اگر شهید میشود، حتی ترور بودن این را هم قبول نمیکنند، میگویند ترور نیست. تبلیغات رسانه‌های دنیا این است.»


۱۳۷۹/۰۱/۲۶

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2723251_482.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *