رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رضایی: نباید استقلال را دست‌کم بگیریم

12:25 - 04 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع پیشین پرسپولیس گفت: تجربه بازیکنان و مربیان پرسپولیس بیشتر از استقلال است و کفه ترازو به نفع این تیم نسبت به استقلال سنگینی می‌کند.

شیث رضایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دربی جام حذفی اظهار داشت: نام پرسپولیس هم همیشه برای حریفان خطرناک است. با این حال، بازی حساسی انتظار دو تیم را می‌کشد. فکر می‌کنم تجربه بازیکنان و مربیان پرسپولیس بیشتر از استقلال است و کفه ترازو به نفع این تیم نسبت به استقلال سنگینی می‌کند. باید قبول کرد پرسپولیسی‌ها از تجربه بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: البته این صحبت‌ها دلیلی نمی‌شود که استقلال را دست‌کم بگیریم؛ چون استقلال در این هفته‌های اخیر در فاز تهاجمی بسیار خطرناک است و مدافعان پرسپولیس باید در این دربی هوشیار باشد.

شیث در پاسخ به این سوال که نبود هواداران در این بازی تاثیرگذار است یا نه، ادامه داد: عدم حضور تماشاگران کلا به ضرر فوتبال است، چون حضور آن‌ها باعث جذابیت دربی می‌شود. امیدوار بودیم که اجازه می‌دادند تعدادی از هواداران دو تیم به ورزشگاه بروند تا جذابیت این بازی بیشتر شود، اما نبود هوادار در فوتبال باعث ضرر خواهد بود. به هر حال باید آرزو کنیم که این مسئله در بازی دو تیم تاثیر منفی نگذارد.

مدافع پیشین سرخپوشان در خصوص اینکه گفته می‌شود انگیزه استقلالی‌ها بیشتر از پرسپولیسی‌هاست، تاکید کرد: طبیعی است تیمی که با افتخار، چند هفته زودتر در لیگ قهرمان شود، از لحاظ انگیزشی افت می‌کند، اما سرخپوشان بعد از سه هفته ناکامی، در بازی مقابل سایپا باانگیزه وارد زمین شدند. من مطمئنم بازیکنان ما انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال دارند. همیشه دربی شرایطش فرق می‌کند، حتی اگر دو تیم در بازی دوستانه به مصاف هم بروند، باانگیزه کار می‌کنند.

رضایی در پایان به وضعیت قضاوت دربی هم اشاره کرد و افزود: قبول دارم داوری‌ها در هفته‌های اخیر خوب نبوده و اشتباهات تاثیرگذاری روی عملکرد تیم‌ها داشت. فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که داور در دربی، اشتباه تاثیرگذار نداشته باشد؛ زیرا هر تیمی از داوری ضربه بخورد، دیگر نمی‌تواند نتیجه را جبران کند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *