خودرویی که رکورد سرعت شارژ خودرو‌های برقی را شکست

14:17 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۶۹۴
لوسید ایر که ماه آینده رو نمایی می‌شود، رکورد سرعت شارژ خودرو‌های برقی را شکست و در صورت استفاده از شارژر‌ای سی سرعت شارژ این خودرو به ۱۳۰ کیلومتر در ازای هر ساعت شارژ می‌رسد.

خودرویی که رکورد سرعت شارژ خودرو‌های برقی را شکست - مهر به نقل از انگجت نوشت: لوسید ایر که رونمایی از آن ماه آینده صورت می‌گیرد می‌تواند با یک بار شارژ ۸۳۲ کیلومتر را طی کند که نسبت به قدرتمندترین خودرو‌های برقی که معمولاً با یک بار شارژ بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتر را طی می‌کنند، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود.

شارژر این خودرو در هر یک دقیقه انرژی لازم برای پیمودن ۳۲ کیلومتر را در باتری‌های خودروی مذکور ذخیره می‌کند. این موفقیت ناشی از استفاده از فناوری جدید ۹۰۰ وی و نیز شارژر سریع دی سی است؛ بنابراین این خودرو با ۲۶ دقیقه شارژ باتری می‌تواند بیش از ۸۳۰ کیلومتر را طی کند. در صورت استفاده از شارژر‌ای سی سرعت شارژ لوسید ایر به ۱۳۰ کیلومتر در ازای هر ساعت شارژ می‌رسد.

این شرکت برای تولید این خودرو و نیز تأسیس ایستگاه‌های شارژ آن در حال مذاکره با شرکت‌هایی همچون فولکس واگن، الکتریفای و ... است و قصد دارد زمینه استفاده از ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی الکتریفای را در سراسر آمریکا فراهم کند. این شرکت قصد دارد ۲۰۰۰ ایستگاه شارژ ۳۵۰ کیلووات ساعتی در ایالات متحده تأسیس کند.


برچسب ها: خودرو فناوری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *