امام جمعه ارومیه: بسته‌های حمایتی بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در محرم توزیع می‌شود

14:03 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۶۹۱
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با اشاره به دور دوم پویش همدلی در آستانه ماه محرم گفت: در عید سعید قربان و غدیر بسته‌های معیشتی و نذورات بین مردم آسیب دیده از کرونا توزیع شد و در ماه محرم نیز اطعام هم به صورت بسته‌های معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار خواهد گرفت.
امام جمعه ارومیه: بسته‌های حمایتی بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در محرم توزیع می‌شودحجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به دور دوم پویش همدلی گفت: در پی دعوت مقام معظم رهبری در استان آذربایجان غربی مردم دست به کار شدند و در مرحله اول بالغ بر ۵۰ هزار بسته کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند در سطح ارومیه توزیع شد.
 
امام جمعه ارومیه ضمن اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که در این پویش مردم به صورت خود جوش وارد عمل شوند اظهار کرد: در عید سعید قربان و غدیر نذورات زیادی بین مردم تقسیم شد و در محرم نیز اطعام هم به صورت بسته‌های معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار خواهد گرفت.
 
 
پویش «ایران همدل» هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان از ۶ اردیبهشت با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، آغاز شد.

رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه‌ی شعبان امسال و با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت.»
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *