واگذاری ۳۴ واحد مسکونی به سیلزدگان روستای چم مهر پلدختر با مشارکت آستان قدس رضوی

21:26 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۵۶۸
۳۴ واحد مسکونی در روستای چم مهر شهرستان پلدختر با مشارکت آستان قدس رضوی به سیل زدگان این منطقه واگذار شد.

طبق گزارش آستان نیوز، مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) در آیین افتتاحیه این مراسم که ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: با موافقت و حمایت‌های تولیت آستان قدس رضوی ضمن بازدید از مناطق سیل زده شهرستان‌های پلدختر و معمولان، ۳۵۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی، ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای احداث ۳۴ واحد مسکونی، ۱۰ میلیارد ریال برای لایروبی انجیرستان‌های منطقه و ۲۰ میلیارد ریال اقلام ضروری زندگی ساکنان این منطقه در نظر گرفته شد.

محمدحسین استاد آقا گفت: همچنین با گذشت یک سال و ۵ ماه از جاری شدن سیل در شهرستان پلدختر، در این مدت آستان قدس رضوی با مشارکت خیرین ۳ مدرسه در این روستا بازسازی کردند.

وی افزود:با دعوت تولیت معزز آستان قدس رضوی اهالی این روستا به زیارت امام رضا (ع) مشرف خواهند شد و ۳ روز مهمان آستان مقدس امام مهربان خواهند بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسوی، امام جمعه پلدختر ضمن تقدیر از تلاش‌های آستان قدس رضوی برای ساخت سرپناهی امن و مطمئن برای مردم شریف روستای چم مهر گفت: پس از جاری شدن سیل سال ۹۸ شاهد اتفاقات مبارکی در این منطقه بودیم و به لطف امام رضا (ع) و در مدتی کوتاهی مردم این روستا صاحب خانه و کاشانه شدند.

وی افزود: مجموعه بنیاد کرامت امام رضا (ع) و خادمیاران رضوی از روز‌های نخست وقوع سیل دلسوزانه در کنار مردم ایستادند و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌ها و همت مجاهدانه آنان هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *