رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بوناچیچ: تصمیم لیگ و فدراسیون که ویلموتس را آوردند نمی‌تواند ربطی به ما داشته باشد

20:41 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۵۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تصمیم لیگ و فدراسیون که ویلموتس را آوردند نمی‌تواند ربطی به ما داشته باشد.

- لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*به آخرین بازی و ایستگاه رسیدیم و این بازی تعیین‌کننده جایگاه نهایی ما در این فصل خواهد بود.

*بازی اخیر را توانستیم بهتر انجام دهیم و بچه‌ها تازه راه افتاده‌اند و کار را گرفته‌اند، تمرینات هفته اخیر را خیلی خوب انجام دادیم و برای بازی فردا آماده شده‌ایم.

*خیلی امیدوار و خوش‌بین هستم که بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

*چهار بازی گل‌گهر را دیده‌ام، مقداری عجیب و غریب به نظر می‌آید که در پنج بازی آخرشان چهار برد داشته‌اند، اما در هر صورت آماده هستیم؛ تیمشان نقاط قوتی دارد البته ضعف‌هایی نیز دارند که می‌خواهیم از آنها استفاده کنیم.

*محروم و مصدوم نداریم، ۱۸ بازیکن را در سه بازی اخیر در اختیار داریم و سالم هستند؛ فقط امیدوار هستم که یک بازی بسیار خوب لیگ برتری را شاهد باشیم و تیم بهتر برنده شود.

*از زمان رایکف تا الان که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شده است مربیان خارجی بیشترین جام‌ها و موفقیت‌ها را آورده‌اند، بیشتر از مربیان داخلی.

*همزمان پیشرفت فوتبال ایران را خیلی رقم زدیم، به تنهایی ۶ ملی‌پوش به فوتبال ایران تحویل دادم؛ تصمیم لیگ و فدراسیون که ویلموتس را آوردند و الان تقریبا ۱۰ میلیون دلار هزینه روی فدراسیون گذشته است، نمی‌تواند ربطی به ما داشته باشد.

*فکر می‌کنم که دنیا باز شده به سمت کشور‌های دیگر و تبادل اطلاعات فوتبالی روز به روز بیشتر می‌شود؛ این تصمیم نمی‌تواند تأثیر مثبتی روی فوتبال ایران بگذارد، به قانون احترام می‌گذارم و هر تصمیمی گرفته شود متعلق به فوتبال ایران است، قانون هرچی باشد همان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *