ممنوعیت مدارس در دریافت هزینه برای سرویس مدارس و فوق برنامه‌ها

15:37 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۴۳۶
سخنگوی آموزش و پرورش تهران گفت: با توجه به اینکه شرایط تهران در وضعیت قرمز قرار دارد، مدارس به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شوند و فعلا مساله‌ای به نام سرویس نداریم.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با میزان به سوالی در خصوص وضعیت سرویس مدارس تهران با توجه به استمرار شرایط کرونایی پرداخت و گفت: با توجه به اینکه شرایط تهران در وضعیت قرمز قرار دارد، مدارس به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شوند و فعلا مساله‌ای به نام سرویس نداریم.

وی ادامه داد: اگر وضعیت تهران در مقابله با با کرونا تغییر کرد و شرایط به سمت وضعیت سفید پیش رفت، آن زمان درباره سرویس مدارس تهران به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به سوالی در خصوص اینکه مدارس در این شرایط می‌توانند از خانواده‌ها هزینه‌ای برای سرویس مدارس دریافت کنند یا خیر، تصریح کرد: خیر، مدارس به هیچ عنوان حق ندارند هزینه‌ای را برای سرویس مدارس یا برنامه‌های فوق برنامه از خانواده دانش آموزان دریافت کنند.

ثقفی در پایان به سوالی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد که هزینه سرویس مدارس با توجه به کاهش تعداد دانش آموزان افزایش یابد، پاسخ داد و تاکید کرد: ما در زمان معلوم وقتی شرایط برای سرویس مدارس مساعد شد، در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *