طهماسبی: برای پیروزی و بقا در لیگ به مصاف سپاهان می‌رویم/ استقلال شانس آورد که مقابل ما نباخت

16:00 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: لیاقت پیکان این بود که برای کسب سهیمه آسیا می‌جنگید ولی حالا فقط به پیروزی مقابل سپاهان و ماندن در لیگ می‌اندیشیم.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با دیدار حساس پیش‌روی تیم فوتبال پیکان تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سی‌ام لیگ نوزدهم اظهار داشت: به لطف خدا شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان برای بازی با سپاهان، پرانگیزه هستند. تساوی مقابل استقلال در آزادی هم از نظر روحی برای ما خوب بود و به نظرم استقلال شانس آورد مقابل ما بازی را واگذار نکرد.

وی در ادامه در خصوص اینکه سپاهان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پیکان می‌آید اما در آن‌سو ممکن است نفت مسجد سلیمان با انگیزه کافی مقابل پارس جنوبی جم که در انتهای جدول مانند پیکان برای بقا می‌جنگد، ظاهر نشود، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم نفت مسجد سلیمان بی‌انگیزه باشد یا با نفرات اصلی خود به مصاف پارس جنوبی جم نرود چون آنها به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا با یک روحیه خوب مقابل تراکتور در نیمه‌نهایی جام حذفی بروند و به قهرمانی در این جام و کسب سهیمه آسیا می‌اندیشند.

مدیر تیم فوتبال پیکان در پایان پیرامون وضعیت فعلی این تیم، خاطرنشان کرد: بازی با سپاهان دیدار پراسترسی است اما بازیکنان ما از شرایط روحی بهتری نسبت به سپاهانی‌ها برخوردار هستند. فکر می‌کنم این دیدار هم مثل بازی با استقلال، دیدار زیبایی شود. لیاقت پیکان این بود که برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا بجنگد نه بقا در لیگ چون ما واقعا خوب بازی می‌کنیم ولی به هر حال شرایط این‌گونه رقم خورده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *