رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بوناچیچ: داوران ۶ امتیاز از جیب ما برداشتند/ جلالی: هدایت گل‌گهر یکی از سخت‌ترین پروژه‌های کاری‌ام بود

23:13 - 30 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۲۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پیروزی حق گل‌گهر بود و برای برد انگیزه داشتند.

- لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته سی‌ام لیگ نوزدهم اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

* از این بازی راضی نیستم. گل‌گهر خوب بازی کرد و برد. گل‌گهر انگیزه بیشتری دارد، تلاش زیادی کرد و حق آنها برد بود. اگر صحبت از بدشانسی می‌کنید بدتر از ما بود، مگر داور 6 امتیاز از ما نگرفت؟ با هر زحمتی بود 30 امتیاز گرفتیم و جای‌مان در جدول جایی است که می‌بینید.
*از بازی بازیکنانم راضی نیستم. گل‌گهر بهتر از ما بازی کرد و پیروز شد. اگر از شانس صحبت می‌کنید، باید بگویم که به عنوان تیم میزبان داوران سر ما را در 2 بازی خانگی بریدند و مگر بدشانس‌تر از ذوب‌آهن وجود دارد؟ داوران 6 امتیاز سالم را از جیب ما برداشتند. البته با هر زحمتی که بود توانستیم 30 امتیاز بگیریم و در جایگاه فعلی قرار گرفتیم.

*معمولاً درباره داوری صحبت و عملکرد داوران را تفسیر نمی‌کنم و الان هم دیگر مهم نیست. آن موقع که سر ما را می‌بریدند از این سوالات کمتر می‌پرسیدید و فقط امشب درباره داوری می‌پرسید. هیچ برنامه‌ای ندارم. فعلاً فصل را تمام کرده‌ام و باید عملکرد تیم را آنالیز کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز هیچ چیز نمی‌دانم.

*پزشکان قهرمان میدان مبارزه با کرونا هستند. پزشکان با مبارزه در جبهه سلامت توانستند شرایط را به خوبی مدیریت کنند و برد واقعی را پزشکان به دست آوردند.

 
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نیز در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته سی‌ام لیگ نوزدهم اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:
 
* از این برد خوشحالم. شاید در طول دوره کاری‌ام یکی از سخت‌ترین پروژه‌هایی بود که برداشته بودم. کار سخت و مشکلی بود، خوشحالم که بر آن فائق آمدم.
*می‌توانستم خودم را تست کنم چون چالش پرفشاری بود، دیدم بد نیستم. در اینجا از مسئولان شهر، باشگاه و همین طور از مجموعه کادر و بازیکنان که با کمال صداقت کار کردند تشکر می‌کنم. خوشحالم این تیم در جایگاه دهم ایستاد و حتی می‌توانست بهتر از این هم باشد. ما در طول بازی مسلط بودیم. بچه‌ها به این قابلیت رسیدند که فوتبال خوبی را ارائه کردند و نتیجه خوبی گرفتند. از این بابت خوشحالم.

*در آن مقطع باید این کار را می‌کردم اما درایت مدیریت باشگاه بود که چنین تصمیمی گرفت. تشکر می‌کنم که توانستند در آن مقطع تصمیم خوبی بگیرند. از آقای زارع، همه پزشکان و پرستاران که در این چندماه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

* لیگ فرسایشی و پرفشاری داشتیم. لیگ یکی از سخت‌ترین سالهای خود را سپری کرد. سقف لیگ باید 10 ماه باشد اما وقتی 14.5 ماه طول می‌کشد لیگ سخت و فرسایشی است. شما دیدید آسیب‌دیدگی‌های زیادی داشتیم، آمد و رفت‌های زیادی را هم در نیمکت‌ها و هم بازیکنان شاهد بودیم. خوشحالم از این کار سربلند بیرون آمدیم. برای ما هم سخت بود، تیم ما روزهای سختی را سپری کرد. داوری هم خوب بود و از آنها تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *