دبیر: با این وضعیت کسی در المپیک از کشتی مدال نخواهد/ مگر فوتبال با کشتی چقدر تفاوت دارد؟

10:21 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۸۹۴
رییس فدراسیون کشتی گفت: درباره بازگشایی لیگ و تمرینات صحبت شده است و قرار شده تا جلسات بیشتر با حضور وزیر بهداشت تشکیل شود.

- علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم افتتاح سالن نوسازی شده توفیق جهانبخت، اظهار داشت: لطف خدا بود که این بازسازی انجام شد. اینجا شناسنامه و قواله کشتی است و همه‌کشتی‌گیران اینجا تمرین کرده‌اند. جدا از اینکه فضای فیزیکی اینجا درست شد باید مربیان و کشتی‌گیران هم اینجا جمع شوند.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: متاسفانه بی‌تدبیری طی سال‌های گذشته انجام شده و دیواره صخره نوردی پشت پنجره سالن باعث شده هوا گردش نداشته باشد و همه اذیت شوند. دوستان در فدراسیون کوهنوردی قول دادند تا پایان شهریور اینجا را تخلیه کنند. الوعده وفا. قرآن هم می‌فرماید اگر وعده می‌دهید عمل کنید. این سالن حیف است و امیدوارم این قول در موعد مقرر عملیاتی شود.

وی درباره بحث ارائه مجوز برای شروع تمرینات و مسابقات کشتی گفت: دیشب با نمکی جلسه داشتیم و از کادر زحمتکش درمانی کشور قدردانی کردیم که توفیق خدمت به مردم نصیبشان شده است. درباره بازگشایی لیگ و تمرینات صحبت شد و قرار شد جلسات بیشتر با حضور وزیر بهداشت تشکیل شود.  

رییس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: با این وضعیت کسی از کشتی در المپیک مدال نخواهد. کشتی‌گیران نزدیک هشت ماه است روی تشک نیامده‌اند در حالیکه کشور‌های دیگر کارشان را شروع کردند. مگر فوتبال با کشتی چقدر تفاوت دارد که لیگ آنها آغاز شده است. در این موضوع جدی هستیم و امیدواریم با برگزاری جلسات دیگر مشکل حل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *