برپایی حسینیه سیار توسط حاج محمود کریمی

16:00 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۷۰۵
مداح اهل بیت از برپا کردن حسینیه سیار توسط حاج محمود کریمی خبر داد و گفت: امسال حاج محمود کریمی جلسات عزاداری هر ساله خود را برپا نمی‌کند.

برپایی حسینیه سیار توسط حاج محمود کریمی - عقیق نوشت: حاج حسین سازور مداح اهل بیت درباره جلسات عزاداری حاج محمود کریمی اظهار داشت: حاج محمود کریمی امسال بنا ندارد جلسات عزاداری هر ساله خود را برپا کند، اما امروز به من اعلام کرد بنا دارد حسینیه‌ای سیار ایجاد کرده و در محله‌ها و خیابان‌ها با بلندگو برای مردم روضه‌خوانی کند. امسال بسیاری از هیأت‌ها از حسینیه خود هجرت کردند و در فضای باز مراسم برپا می‌کنند که موجب شده هزینه آن‌ها چند برابر شود.

این مداح با بیان اینکه مقام معظم رهبری کرونا را بلا دانسته‌اند، گفت: باید بررسی کنیم در جامعه چه گناه‌هایی رخ داد که این بلا ایجاد شد. برای رفع بلا نسخه‌هایی در دین مطرح شده است که یکی از آن‌ها روضه امام حسین (ع) و توسل به اهل بیت است، اما ستاد ملی کرونا از زمان شیوع این ویروس تنها به رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک توصیه کرده است. آیا جا نداشت مردم را به توسل نیز توصیه می‌کردند؟ کارشناسان مذهبی باید در رسانه‌ها به روز صحبت کنند و این مسائل را مطرح کنند؛ وگرنه دشمن از کرونا برای تضعیف دستگاه امام حسین با طرح شبهات خود استفاده خواهد کرد.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *