نشست هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد/ پرداخت حقوق سیامند رحمان به خانواده‌اش

13:42 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۶۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور تمامی اعضا به صورت وبیناری برگزار شد.

- به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور تمامی اعضا به صورت وبیناری برگزار شد. در این نشست، محمد تابع سرپرست دبیر اجرایی از سوی خسروی وفا رییس کمیته به عنوان دبیر اجرایی معرفی و با اتفاق آرا تایید و تصویب شد.

در ادامه جلسه، رییس کمیته پیشنهاد کرد که حقوق در نظر گرفته شده برای  سیامند رحمان به عنوان یکی از ورزشکاران شانس مدال طلای بازی های پارالمپیک توکیو، به خانواده اش تعلق گیرد و همچنین حقوق مربیان نیز به صورت کامل پرداخت شود که مورد موافقت و تصویب اعضا قرار گرفت.

در بخش دیگر نشست، گزارش فعالیت های حوزه بانوان توسط سیما لیموچی، نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمیپک ارائه و اعلام شد که کمیته ملی پارالمپیک، فراتر از شعار IPC مبتنی بر برابری جنسیتی، در زمینه فعالیت های بانوان اعم از اولویت اعزام، حمایت مالی، انتخاب پرچمدارو ... پیشرو بوده است.

در بخش پایانی نشست، تابع دبیر اجرایی کمیته از حسن اعتماد رییس و اعضا برای انتخاب وی به عنوان دبیر اجرایی تشکر کرد. سپس وی برای یزدی خواه و راستینه ناظران جدید مجلس در پارالمپیک، آرزوی توفیق کرد. 

همچنین نامه تشکر پارسونز رییس کمیته بین المللی پارالمپیک خطاب به خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران برای راه اندازی کمیسیون ورزشکاران در این نشست قرائت شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *