سد بزرگ ریوآوه در مسیر انتقال طارمی به پورتو

13:21 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۵۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یک رسانه پرتغالی خبر داد مهاجم ایرانی ریوآوه در یک قدمی امضای قرارداد با باشگاه پورتو قرار داد.

- این روزها در حالی رسانه‌های پرتغال از انتقال احتمالی مهدی طارمی، به تیم فوتبال پورتو صحبت می‌کنند که مهاجم ملی‌پوش کشورمان یک سال دیگر با باشگاه ریوآوه قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت باشگاه مطبوعش را جلب کند.

سایت «diário de notícias» پرتغال در همین زمینه نوشت: باشگاه پورتو برای جذب طارمی با ریوآوه به توافق رسیده و مهاجم ایرانی در یک قدمی امضای قرارداد با باشگاه بزرگ پرتغالی است.

اما ظاهراً توافق مالی در این بین حرف نهایی را می‌زند و باید دید آیا مهاجم ملی‌پوش کشورمان موفق به حضور در یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ پرتغال خواهد شد یا نه؟

نشریه «رکورد» پرتغال هم در این زمینه نوشت: باشگاه پورتو برای جذب مهدی طارمی و نونو سانتوس دو بازیکن ریوآوه را ۱۰ میلیون یورو تدارک دیده است. طبق گزارش‌های رسیده، انتقال طارمی به پورتو قطعی شده و این باشگاه در حال رایزنی با ریوآوه است تا سانتوس را هم به همراه مهاجم ایرانی به خدمت بگیرد.
 
طارمی در فصل گذشته یکی از ستاره‌های لیگ پرتغال بود و با زدن ۱۸ گل برای تیمش در صدر بهترین گلزنان لیگ قرار گرفت. همچنین او با درخشش خود موفق شد ریوآوه سهمیه لیگ اروپا بگیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *