امام جمعه ارومیه: استقامت ملت ایران در برابر دشمن ستودنی است

14:22 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۵۰۶
نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی استقامت ملت ایران را در برابر دشمن ستودنی دانست و گفت: دشمن تاکنون تلاش می‌کرد با تحریم ظالمانه مردم را خسته کند و اکنون با دسیسه متوسل به سیاه‌نمایی و تحریف واقعیت‌های کشور ما شده است.
امام جمعه ارومیه: دشمن با دسیسه متوسل به تحریف واقعیت‌های کشورمان شده استحجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: دشمن همیشه در صدد تهاجم در عرصه‌های مختلف از جمله فیزیکی، انگیزشی و اقتصادی به ملت ایران بوده است و اکنون نیز مهم‌ترین مسئله تحریم و تحریف واقعیت‌هاست.
 
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: دشمن تاکنون تلاش می‌کرد که با تحریم ظالمانه مردم را خسته کنند و اکنون به این نتیجه رسیده که تحریم‌ها دیگر اثر ندارد و با دسیسه متوسل به تحریف واقعیت‌های کشور ما شده است.
 
وی استقامت ملت ایران را طی ۴۰ سال گذشته در برابر دشمن ستودنی دانست و ادامه داد: ما باید با هوشیاری و هوشمندانه در برابر تحریف دشمنان بایستیم و تنها مسیر آن استقامت و پایداری است و یقیناً پیروزی ازآن ملت ایران خواهد بود.
 
رهبر معظم انقلاب دهم مرداد سال ۱۳۹۹، ضمن ایراد بیاناتی فرمودند: به موازات تحریم یک جریان تحریف هم هست. هدف ضربه به روحیه مردم و آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم است. اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد. زیرا عرصه جنگ اراده‌ها است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *