افشاردوست: سیدبندی برای مسابقات گزینشی است نه لیگ/ چه ایرادی دارد تیم‌های قدرتمند هفته اول به مصاف هم بروند؟

11:41 - 26 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۲۰۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: سیدبندی برای مسابقات گزینش است و نه برای لیگ چون وقتی همه تیم‌ها باید به مصاف هم بروند سیدبندی معنایی ندارد.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه در اقدامی تعجب‌آور برای لیگ برتر والیبال سیدبندی شده، اظهار داشت: قبل از هر چیز امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا نابود شود. متأسفانه آمار کسانی که به خاطر کرونا فوت کرده‌اند ۳ رقمی است. از همه هموطنانم می‌خواهم که فاصله‌گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند. در خصوص نوع برگزار‌ی لیگ برتر هم در سال‌های گذشته به شیوه‌های مختلفی برگزار شد؛ اما امسال بر خلاف سال‌های قبل سیدبندی صورت گرفت.

وی ادامه داد: سیدبندی برای مسابقات گزینشی است و نه برای لیگ. چه ایرادی دارد دو تیم قدرتمند در هفته اول به مصاف هم بروند. وقتی تمام تیم‌ها باید به مصاف هم بروند سیدبندی معنایی ندارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال تصریح کرد: نمی‌دانم فدراسیون والیبال در این خصوص نظر باشگاه‌ها را خواسته بوده یا نه، اما برای هر تصمیمی باید با باشگاه‌ها تعامل صورت بگیرد.

افشاردوست در پایان خاطرنشان کرد: من سمت اجرایی در فدراسیون والیبال ندارم که پاسخگوی این موضوع باشم، اما در برگزاری لیگ تجربه نقش زیادی دارد. ضمن اینکه امسال باید لیگ قدرتمندی داشته باشیم، چون سال آینده المپیک توکیو برگزار می‌شود و با داشتن یک لیگِ فنی می‌توانیم تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *