رضایی: استقلال به یک شرط پرسپولیس را حذف می‌کند

8:45 - 26 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۰۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس فقط به یک شرط مقابل استقلال بازنده به رختکن برمی‌گردد و از جام حذفی، حذف می‌شود که تمرکز لازم را در بازی نداشته باشد.

شیث رضایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مشخص است که استقلال باید نگران این قرعه باشد. پرسپولیس نه تنها نگران نیست بلکه با تمام وجود به زمین می‌رود. بچه‌های ما با یک جام در هر فصل سیر نمی‌شوند. پارسال چه تیمی قهرمان جام حذفی شد؟ لیگ چطور؟ همان تیم، قهرمانی دوباره جام حذفی را هم از آن خود می‌کند.

شیث اضافه کرد: من برای استقلالی‌ها کری می‌خوانم، اما همیشه برای این تیم احترام قائلم. آنها بازیکنان خوبی دارند، ولی اصلا قبول نمی‌کنم که توانایی پیروزی مقابل پرسپولیس را داشته باشند. پرسپولیس فقط به یک شرط مقابل استقلال بازنده به رختکن برمی‌گردد و از جام حذفی، حذف می‌شود که تمرکز لازم را در بازی نداشته باشد و اسیر اتفاقات شود.

وی افزود: من بخشی از حرف‌های افشین پیروانی را قبول دارم. انصافا یک‌سری پنالتی‌هایی که به سود استقلال اعلام شد، اصلا پنالتی نبود. این حرف من نیست بلکه همه کارشناسان داوری هم تائید کردند که داوران دچار اشتباهاتی شده‌اند. اگر چنین مسائلی رقم نخورد، پرسپولیس طبیعتا استقلال را می‌برد و به فینال می‌رسد. در آن صورت هم، قطعا قهرمان خواهد شد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که در گذشته، به عنوان مدافع راست و دفاع وسط بازی می‌کرد، در نهایت گفت: یحیی گل‌محمدی و تک‌تک بازیکنان پرسپولیس باید بمانند و چند جام دیگر در سال‌های آینده به دست بیاورند. تیم ما کم و کسری ندارد؛ از خط دروازه و دفاع گرفته تا خط حمله، کاملا آماده رقابت هستیم. امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس رقم بخورد. در یک کلام، اصلا نگران بازی با استقلال نیستم، چون می‌دانم چه تیمی برنده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *