پولادگر: هیچ اختلافی بین کشتی و تکواندو وجود ندارد/ می‌توان المپیک توکیو را برگزار کرد

9:49 - 20 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۵۳۰۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رییس فدراسیون تکواندو گفت: قهرمانانی که در کمیسیون ورزشکاران حضور دارند نماینده تمام قهرمانان از تمامی رشته‌ها هستند و بحث رشته خاصی نباید مطرح باشد.

سیدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص راه‌اندازی اپلیکشن تکواندو اظهار داشت: پیش از شیوع کرونا در نظر داشتیم تا ارائه خدمات به جامعه تکواندو سهل و ساده باشد و شیوع ویروس کرونا به این طرح ما سرعت بخشید. در راستای سیاست سرعت بخشیدن و بالا رفتن کیفیت خدمات خود به جامعه بزرگ تکواندو، اپلیکشن تکواندو را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: قطعا این اپلیکیشن در شروع کار به بلوغ نرسیده و هنوز جای کار دارد و رفته رفته با کمک تمام دوستانی که از این برنامه استفاده می‌کنند نواقص برطرف می‌شود و خانواده بزرگ تکواندو از این اپلیکیشن به راحتی استفاده خواهند کرد.

رییس فدراسیون تکواندو در واکنش به این که آیا راه‌اندازی این اپلیکیشن راهی برای جذب اسپانسر و درآمد است، تصریح کرد: قطعا در بلند مدت می‌تواند در بخش مالی کمک‌هایی به فدراسیون داشته باشد، اما اولین و مهم‌ترین هدف ما سرویس‌دهی به جامعه تکواندو است و الان روی موضوع درآمدزایی حسابی باز نمی‌کنیم.

پولادگر با اشاره به اینکه امیدوار به برگزاری المپیک توکیو است، گفت: اگر IOC و ژاپن به عنوان کشور میزبان اراده‌ای به برگزاری بازی‌ها داشته باشند، المپیک توکیو آسان‌ترین دوره برای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی خواهد بود. هیچ رشته‌ای در مسابقات جهانی و قاره‌ای نمی‌تواند تمام ورزشکاران را یک جا جمع کرده و ورود و خروج همه را کنترل کند، اما در المپیک این مباحث از قبل پیش‌بینی شده و به نظرم می‌توان المپیک توکیو را برگزار کرد.

وی ادامه داد: اخباری که در یک ماه اخیر از سوی IOC و ژاپن به عنوان کشور میزبان المپیک به گوش می‌رسد، کاملا مثبت بوده و ما را به برگزاری این رویداد بزرگ امیدوار می‌کند. هرچند که المپیک ۲۰۲۲ جوانان لغو شد، اما امیدوارم المپیک توکیو برگزار شود تا زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران به هدر نرود.

رییس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات نوجوانان جهان لغو شده است، گفت: حدود یک ماه قبل یک نظرسنجی از تمام کشور‌ها در خصوص مشکلات و همچنین اینکه مسابقات برگزار شود یا خیر صورت گرفت که من فکر می‌کنم این حرکت یک مقدمه برای تعویق یا لغو کلی مسابقات نوجوانان جهان است. در حال حاضر کشور‌های اروپایی نسبت به ورود افراد از کشور‌های دیگر بسیار سختگیر شده‌اند و بعید است این رقابت‌ها برگزار شود، اما هنوز چیزی نهایی نشده است.

پولادگر در خصوص حواشی انتخابات کمیسیون ورزشکاران و اختلافات جزیی که بین کشتی و تکواندو به راه افتاده، خاطرنشان کرد: صلاح نیست کسی وارد این مسائل شود، چون کمیسیون ورزشکاران نقش پررنگی در پیشبرد اهداف ورزش کشور دارد. قهرمانانی که در این کمیسیون حضور دارند نماینده تمام قهرمانان از تمامی رشته‌ها هستند و بحث رشته خاصی نباید مطرح باشد. مطمئن باشید هیچ اختلافی بین کشتی و تکواندو وجود ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *