رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فقط غلامپور به کنفرانس مطبوعاتی نرفته است

0:45 - 18 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۴۶۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کادرفنی استقلال برای پاسخگویی به اذهان عمومی و حضور در نشست‌های خبری، رویه عجیب و سوال‌برانگیزی را انتخاب کرده است.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خودش را راحت کرده و دیگر در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند. این در حالی است که هیچ اهرم فشاری مثل قوانین یاد شده توسط سازمان لیگ و کمیته انضباطی هم دیده نمی‌شود تا سرمربی استقلال خود را مجبور به پاسخگویی بداند.

در این میان، مجید نامجومطلق در نشست‌های خبری حاضر می‌شد و به خبرنگاران پاسخ می‌داد که بعد از بازی استقلال و شهرخودرو نه تنها مجیدی که نامجومطلق هم به کنفرانس مطبوعاتی نرفت و شاهد حضور صالح مصطفوی در این نشست بودیم.

تا حالا از کادرفنی استقلال فقط بهزاد غلامپور به کنفرانس‌های مطبوعاتی نرفته که با ادامه این روند، هیچ بعید نیست قبل یا بعد از بازی با سپاهان اصفهان در جام حذفی نوبت او هم برسد.

جالب اینکه مصطفوی گفته، چون من مشهدی هستم و اینجا مشهد است، به من گفتند تو به کنفرانس برو. با این حساب معلوم نیست چرا در بازی با نفت مسجدسلیمان غلامپور را به کنفرانس مطبوعاتی نفرستادند، چون او اهل مسجد سلیمان است.

گفتنی است؛ استقلال دوشنبه شب در جام حذفی باشگاه‌های کشور با سپاهان اصفهان بازی دارد و خیلی بعید است که مجیدی قبل و بعد از این بازی هم افتخار بدهد تا در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران باشد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *