وزیر راه و شهرسازی: واحدهای طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار خواهد شد

20:10 - 16 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۴۵۲۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.

ـ محمد اسلامی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از چند پروژه در اصفهان گفت: عملیات آسفالت محور جاده اصفهان به اردستان به طول ۱۱ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت آغاز می‌شود. ساخت این محور ۵ کیلومتر مسیر راه کوتاه می‌کند و مسیر ایمن‌تری را برای مسافران به وجود می‌آورد و سالانه ۸۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه کرده‌ایم و امروز هم ۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت را آغاز کردیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: در کشور ۲۴۳۰ کیلومتر آزادراه داریم که ۵۱۸ کیلومتر دیگر آزادراه تا پایان دولت تحویل خواهیم داد و ۶۴ کیلومتر کریدور شمال به جنوب شرق اصفهان تا ۲ هفته آینده از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد؛ هزینه ساخت ۸۰۰ کیلومتر آزادراه طبق نرخ سالیانه ۱۵هزار میلیارد تومان است.

اسلامی در رابطه با بدهکاری به پیمانکاران گفت: ما در سال گذشته سعی کردیم اکثر بدهی به پیمانکاران را بدهیم و هم اکنون ۸۰ هزار میلیارد تومان قرارداد در دست اجرا با پیمانکاران داریم که هم اکنون حجم بدهکاری به پیمانکاران ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان با تبریک گفتن روز خبرنگار اظهار کرد: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *