آدم بکشید! ما شما را معترض می‌نامیم!

17:36 - 15 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۴۰۳۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
پس از اجرای حکم قصاص مصطفی صالحی قاتل شهید سجاد شاه‌سنایی، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، «بی‌بی‌سی فارسی» و «اینترنشنال» به عنوان ابزار رسانه‌ای اشرار و تروریست‌ها وارد معرکه شدند و طبق معمول با عوض کردن جای جلاد و شهید و قلب واقعیت، در جهت مظلوم‌نمایی و تطهیر یک قاتل اقدام کردند.

- غسل تعمیدِ تروریست‌ها و بی‌گناه جلوه دادن اشراری که امنیت جانی مردم ایران را تهدید کرده‌اند، یکی از کارویژه‌های تعریف‌شده برای «بی‌بی‌سی‌فارسی» و «اینترنشنال» در اجرای پروژه آمریکایی فشار حداکثری علیه ایران است.

سنگ تمام بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال برای اشرار اجاره‌ای
در آشوب‌ها و اغتشاشات دی ۹۶ و آبان ۹۸، بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال، به عنوان دوقلوهای رسانه‌ای کارزار ضدایرانی آمریکا سنگ تمام گذاشتند و علناً به حمایت و حتی تهییج و تحریک اغتشاشگران و آشوب طلبان پرداختند. البته در این بین، شبه‌رسانه‌های ضدایرانی دیگری، نظیر «منوتو»،«ایران‌وایر»،«صدای آمریکا» نیز حضور داشتند که به عمله‌های رسانه‌ای جریان آشوب‌ساز و اشرار پرور برای تهدید امنیت مردم ایران تبدیل شده بودند.

آشوب‌ها و جنایت‌های دی ۹۶ و آبان ۹۸ توسط عد‌ه‌ای از اشرار اجاره‌ای، کاملا شبکه‌ای و سازمان‌یافته بود؛ در این زمینه مستندات غیرقابل انکاری وجود دارد که در همان مقاطع از سوی مسئولان قضایی و امنیتی کشور به مردم و رسانه‌ها ارائه شد.

با مشارکت و بصیرت مردم و هوشیاری دستگاه‌های حافظ امنیت آنها، آشوبگری جنایتکارانه اشرار اجار‌ه‌ای و شبکه‌ای در ایران در هر دو مقطع دی ۹۶ و آبان ۹۸ در سریع‌ترین زمان ممکن جمع شد؛ اما در همین مدت جولان اشرار، بازوی رسانه‌ای اغتشاشگران اجار‌ه‌ای در لندن از جمله بی‌بی‌سی فارسی ارگان امنیتی - رسانه‌ای دولت انگلیس و شبکه سعودی اینترنشنال، مشغول پمپاژ دروغ و تحریک آشوبگران به جنایت و خشونت بیشتر بودند.

گویی یک تقسیم کار مشخص صورت گرفته بود؛ آشوبگران در صحنه میدانی، به روی مردم تیغ و اسلحه کشیده بودند و مامور تهدید امنیت فیزیکی ایرانیان بودند، از آنطرف عناصر و پادو‌های رسانه‌ای دشمنان ملت ایران در استودیو‌های لندن در «بی‌بی‌سی فارسی» و «اینترنشنال» در حال ترویج خشونت، تهییج اشرار برای حمله به مردم بیگناه و غارت اموال آنها، تهدید امنیت روانی مردم ایران و از همه مهمتر روایت کاملاً دروغ از اغتشاشات بودند.

اما حمایت دو شبکه لندن‌نشین بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال از اشرار اجاره‌ای و آدمکش آشوب‌های دی ۹۶ و آبان ۹۸ در راستای پروژه تروریست‌پروری و جلادستایی آنها همچنان ادامه دارد.

سبک جدید بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال در تبلیغ اعمال تروریستی؛ آدم بکشید! ما شما را معترض می‌نامیم!

اجرای حکم قصاص مصطفی صالحی قاتل شهید شاه‌سنایی
بامداد روز چهارشنبه ۱۵ مرداد حکم قصاص مصطفی صالحی که در جریان اغتشاشات دی ماه سال ۱۳۹۶ پاسدار شهید شاه‌سنایی را به ضرب گلوله به شهادت رساند، به تقاضای اولیای دم به اجرا درآمد. این حکم پس از رسیدگی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان و تأیید دیوانعالی کشور و طی سایر تشریفات قانونی اجرا شد.

 مصطفی صالحی طی دو مرحله در اغتشاشات سال ۹۶ به عنوان یکی از کارگردانان حضور داشته و با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کرده که در نتیجه آن، شهید سجاد شاه‌سنایی که به منظور برقراری نظم و امنیت در محل حضور داشته به شهادت رسیده و ۶ نفر دیگر نیز مصدوم و مجروح شدند.

شهید سجاد شاه‌سنایی؛ شهید مدافع امنیت مردم ایران
شهید سجاد شاه‌سنایی متولد سال ۶۴ در خانواده‌ای شهیدپرور بود؛ عمو و دایی سجاد از شهدای جنگ تحمیلی هستند و پدر او نیز جانباز سرافراز دفاع مقدس است؛ سجاد در زمان شهادت ۳۲ سال داشت. از این شهید والامقام و مدافع امنیت مردم ایران، دو پسر به نام‌های علی‌اصغر و مهدی به یادگار مانده است.

شهید سجاد شاه‌سنایی این شهید مدافع امنیت مردم، از دوستان و همرزمان شهید «محسن حججی» بود و شوق پیوستن به خیل مدافعان حرم را نیز داشت اما تقدیر آنگونه رقم خورد که این شهیدوالامقام در مقابله با نسخه‌های وطنی عناصر داعشی به شهادت برسد.

زمانی که اغتشاش‌ها به اوج رسید، سجاد و گروهی از دوستانش برای آرام کردن اوضاع و تامین امنیت مردم در مقابل توحش آشوبگران به محل درگیری‌ها رفتند اما  گلوله‌ای از اسلحه شکاری در میان جمع اشرار اجاره‌ای به سمت او شلیک شد و این گلوله مستقیم به سر سجاد اصابت کرد و او به فیض عظیم شهادت نائل شد.

////

اما پس از اجرای حکم قصاص مصطفی صالحی قاتل شهید سجاد شاه‌سنایی، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، «بی‌بی‌سی فارسی» و «اینترنشنال» به عنوان ابزار رسانه‌ای اشرار و تروریست‌ها وارد معرکه شدند و طبق معمول با  عوض کردن جای جلاد و شهید و قلب واقعیت، در جهت مظلوم‌نمایی و تطهیر یک قاتل اقدام کردند.

سبک جدید بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال در تبلیغ اعمال تروریستی؛ آدم بکشید! ما شما را معترض می‌نامیم! 
بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال و سایر شبه‌رسانه‌های کارگزار ستاد عملیات روانی علیه مردم ایران از جمله «منوتو»، «هرانا»،«ایران‌وایر» و ...  از همان صبح روز چهارشنبه ۱۵ مرداد که حکم قصاص مصطفی صالحی قاتل شهید سجاد شاه‌سنایی به تقاضای اولیای‌ دم این شهید والامقام و مدافع امنیت مردم، به اجرا درآمد، سریعا اقدام به برجسته‌سازی این خبر با وارونه‌نمایی و قلب واقعیت کردند و مصطفی صالحی را که فارغ از تهدید امنیت مردم ایران در جریان اغتشاشات، مرتکب قتل عمد شده بود، از معترضان و بازداشت‌شدگان دی ۹۶ نامیدند! و در دروغ‌پردازی دیگری، حکم اجرا شده در قبال این فرد جنایتکار را اعدام دانستند؛ حال آنکه این فرد قاتل، به درخواست اولیای‌دم شهید سجاد شاه سنایی، قصاص شد.

////

 

////

سبک جدید بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال در تبلیغ اعمال تروریستی؛ آدم بکشید! ما شما را معترض می‌نامیم!

سبک جدید بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال در تبلیغ اعمال تروریستی؛ آدم بکشید! ما شما را معترض می‌نامیم!

رسانه‌های ضدایرانی نظیر بی‌بی‌سی‌فارسی ، اینترنشنال ، ایران‌وایر و منوتو، در شرایطی خط تطهیر و مظلوم‌نمایی مصطفی صالحی قاتل شهید شاه‌سنایی و از اشرار اغتشاشات دی ۹۶ را در پیش گرفته‌اند و مدعی‌اند وی بیگناه است که نامبرده ضمن اعتراف به قتل، در بازسازی صحنه تیراندازی که منجر به شهادت سجاد شاه‌سنایی مدافع امنیت مردم شد، نیز حاضر شد.   

سبک جدید بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال در تبلیغ اعمال تروریستی؛ آدم بکشید! ما شما را معترض می‌نامیم! 

علاقه وافر بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال به تبلیغ تروریست‌ها و اعمال تروریستی
البته دو شبه‌رسانه بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال پیش‌تر نیز ثابت کرده بودند که علاقه وافری به تبلیغ تروریست‌ها و اعمال تروریستی دارند.

از «ریگی» تا «داعش» و از «منافقین» تا «قاتل خیابان پاسداران» توسط بی‌بی‌سی فارسی تبلیغ شدند و این رسانه لندنی برای آنها رپورتاژ آگهی رفته است.

در آبان سال ۹۲ وقتی سربازان مرزبانی کشورمان در سراوان مورد حمله تروریستی اشرار عضو گروهک جندالشیطان قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند، «بی‌بی‌سی‌فارسی» در قالب یک خبرسازی غیرحرفه‌ای و رذیلانه، طی گزارشی عملیات تروریستی اشرار جندالشیطان را اقدامی تلافی جویانه علیه ایران دانست. گزارشی که سویه‌های ضدایرانی و تروریست پرورانه‌اش، حتی صدای عناصر اپوزیسیون خارج نشین را هم درآورد.

این دستگاه امنیتی - رسانه‌ای دولت انگلیس، پیش از آن نیز در روز دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ به بهانه عملیات تروریستی منطقه «سرباز» سیستان که منجر به شهادت ۴۱ تن از هم‌وطنانمان اعم از شیعه و سنی شد با «عبدالمالک ریگی» سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان مصاحبه کرده بود و به نوعی به تبلیغ و تطهیر این تروریست شناسنامه‌دار پرداخته بود.

علاوه بر تبلیغ و تطهیر اشرار اجاره‌ای اغتشاشات دی ۹۶ و آبان ۹۸ و تروریست شناسنامه‌داری نظیر عبدالمالک ریگی، بی‌بی‌سی فارسی طی سال‌ها اخیر در راستای پروژه تروریست‌پروری و جلادستایی خود، رپورتاژهای ویژه‌ای را نیز برای داعشی‌های حمله‌کننده به ساختمان مجلس و قاتل ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران منتشر کرده است.

اینترنشنال؛ بلندگوی اشرار
اینترنشنال نیز که با بودجه‌های ده‌ها میلیون دلاری رسیده از شیوخ فاسد سعودی و کارگزاران لندنی و صهیونیستی اداره می‌شود و در میان اصحاب رسانه و حتی مردم عادی، به «سعودی‌اینترنشنال» معروف است، از همان بدو تأسیس، پروژه جلادستایی و تروریست‌پروری خود را کلید زد؛ مردم ایران فراموش نکرده‌اند که در جریان حمله تروریستی به رژه اهواز در ۳۱ شهریور ۹۷، که ده‌ها تن از هموطنان‌مان از دختربچه کم سن و سال تا جانباز ویلچری مورد هدف یک گروهک تروریستی اجیرشده از جانب سعودی‌های آدمکش موسوم به الاحوازیه قرار گرفتند، تلویزیون سعودی «اینترنشنال» تریبون خود را در اختیار سخنگوی اروپا نشین گروهک مزبور گذاشت و به عنوان بلندگوی اشرار به تبلیغ و توجیه جنایت عناصر گروهک تروریستی متبوعش علیه مردم اهواز پرداخت!

اینترنشنال چندی پیش نیز میتینگ فسیل‌های سبک‌مغز و اروپانشین گروهک تروریستی منافقین را که دستان کثیف‌شان به خون پاک ۱۷ هزار ایرانی سرافراز آلوده است، به نمایش گذاشت تا در پروژه جلادستایی و تروریست‌پروری از همتایش یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی عقب نماند.

مرثیه‌سرایی بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال برای تروریست‌شناسنامه‌داری به نام «شارمهد» 
اخیرا نیز دوقلوهای لندن‌نشین یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال با مظلوم‌‌نمایی و تطهیر تروریست شناسنامه‌داری به نام «جمشید شارمهد» ثابت کردند که میل و ولع‌شان برای تبلیغ تروریست‌ها و تریبون در اختیار آنها قرار دادن تمامی ندارد و به عنصر هویتی این دو شبه رسانه تبدیل شده است.

شارمهد همان تروریستی است که پس از انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۸۷ که به شهادت ۱۴ نفر از هموطنانمان از جمله چند کودک و زن منجر شد، صریحاً به دست داشتن در این جنایت اعتراف کرد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *