رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار چهره به چهره رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با مددجویان زندان ارومیه

18:14 - 13 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۳۴۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری کل دادگستری آذربایجان غربی در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و همچنین رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان زندان مرکزی ارومیه، از این زندان بازید کرد.

-  گروسی رییس کل دادگستری کل دادگستری آذربایجان غربی در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و همچنین رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان زندان مرکزی ارومیه، از این زندان بازید کرد.

در این بازدید رییس کل دادگستری به همراه مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی با حضور در داخل زندان و سرکشی از خوابگاه‌های شماره یک و دو مربوط به جرائم عمومی در محل حسینیه این خوابگاه با تعدادی از زندانیان طی نشستی صمیمی بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

گروسی در ادامه این بازدید از پروژه‌های در حال بهسازی و بهینه سازی زندان و همچنین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی که به صورت روزانه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه مرکزی زندان ارومیه برگزار می‌شود، بازرسی کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی و مجموعه زندان مرکزی ارومیه، امورات انجام شده در زندان و فعالیت‌های حال حاضر را که نشان از تلاش گسترده و سرکشی‌های مداوم مدیر کل زندان‌ها و مسئولین امر دارد را مثبت ارزیابی نکرد.

رییس کل دادگستری آذریایجان غربی در حاشیه این بازدید گفت: زندانی هر چند مجرم است، ولی دارای کرامت انسانی است و وظیفه همه مسولین ودست اندر کاران دستگاه قضایی هست که از کرامت انسانی زندانیان صیانت کند که بحمداله در زندان‌های استان این امر کاملا رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که کرونا همه جا را تحت تاثیر قرار داده می‌توان گفت که اصول و پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌های استان آذریایجان غربی  به نحو مطلوب وشایسته رعایت می‌شود و امکانات لازم در اختیار زندانیان هست.

گروسی با اشاره به قانون اخیر التصویب تخفیف مجازات‌های تعزیری ابراز امیدواری کرد که طی روز‌های آینده تعداد کثیری از زندانیان از این ارفاق قانونگذار برخوردار شده و از زندان آزاد شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *