رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماجدی: کمیته آموزش فدراسیون در دوران کرونا هم بیکار نبود

12:32 - 06 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۱۲۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس کمیته آموزش گفت: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در دوران کرونا، بیکار نبوده است و مدرسین ما در کنار مربیان‌مان فعال هستند.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رییس کمیته آموزش فدراسیون درباره برگزاری وبینار سرمربیان لیگ دسته اول فوتبال گفت: این دومین وبیناری است که برای مربیان در حال برگزاری است. پیش از این نیز برای مربیان و سرمربیان لیگ برتر فوتبال برگزار کرده و آخرین نکاتی که دربحث آموزشی و فنی در اختیار داشتیم را مطرح کردیم.

وی گفت: در این وبینار در خصوص ویروس کوید ۱۹، اهداف و چشم انداز فدراسیون، کنترل دوپینگ، جلوگیری از خستگی، حمله به نیم فضا‌ها و عبور از لایه‌های دفاعی حریف توسط مدرسین نکات مختلفی مطرح می‌شود.

ماجدی در ادامه بیان کرد: در واقع تبادل نظر بین مربیان و مدرسان باعث می‌شود برخی مشکلات در بخش مربیگری، پزشکی، فنی و امادگی جسمانی رفع شود و با استفاده از تجربیات یکدیگر در راستای اهداف آموزشی و در نهایت موفقیت فوتبال کشور گام برداریم.

وی در ادامه بیان کرد: مدرسین امروز (دوشنبه) این جلسه مجازی محصص و پورنعمت در بخش فنی و سیف، هراتیان و شهاب در بخش پزشکی سخنرانی کردند.

ماجدی ادامه داد: این وبینار ضبط شده و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال خواهد شد که کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران در مدت زمان کرونا هم بیکار نبوده و مدرسین ما در کنار مربیانمان فعال هستند. هدفمان این است که با کیفیت بالاتر این وبینار‌های مجازی را برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: از مربیان می‌خواهم از طریق اپلیکشین‌ها با ما ارتباط بگیرند تا با استاندارد‌های جهانی اطلاعاتمان را از نبودن داخل زمین و نبود تمرینات عملی بیشتر کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *