۲۰ درصد مدارس تهران غیر دولتی هستند

10:45 - 06 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۱۱۱۹
رییس شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی شهر تهران از غیردولتی بودن ۲۰ درصد مدارس تهران خبر داد.

۲۰ درصد مدارس تهران غیر دولتی هستند - تسنیم نوشت: علی صنیعی با اشاره به اینکه معتقدم نیاز به بازتعریف جدی در زمینه عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت داریم، گفت: آنچه امروز در حوزه مدارس غیردولتی اتفاق افتاده است، مهر قانون بر آن زده شده و مدارس غیردولتی بخش بزرگی از بار تعلیم و تربیت کشور را به‌عهده گرفتند و با کمترین پشتیبانی و برنامه‌ریزی و به کارگیری نیرو‌های مجرب، نتایج خوبی داشته‌اند.

وی با ارائه توضیحاتی درباره آمار مدارس غیردولتی موجود در شهر تهران عنوان کرد: حدود ۲۰ درصد مدارس، غیردولتی هستند که در ۴۱ درصد مدارس شهر تهران قرار گرفتند؛ ۲۱۲ هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی و ۳۵ هزار نوآمووز در پیش‌دبستانی‌های شهر تهران داریم؛ این آمار در کشور طور دیگری است و در کشور یک میلیون و ۶۴۷ هزار دانش‌آموز داریم که در ۱۷ هزار و ۲۰۰ مدرسه منهای پیش‌دبستانی‌ها مشغول تحصیل هستند.

رییس شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران افزود: وقتی از لفظ لاکچری استفاده می‌کنیم، باید بررسی کنیم چه تعدادی از مدارس ما دارای چنین امکاناتی هستند؟ آیا تمام این مدارس در تمام شهر‌ها و استان‌های ما هستند یا خیر، شاید در شهر تهران به تعداد اندک باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *