رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکار روباه‌ها توسط شیاطین سرخ/ شیرهای لندن بدون اما اگر راهی لیگ قهرمانان شدند

21:36 - 05 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۱۰۶۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شیاطین سرخ با شکست لسترسیتی جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

- هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) برگزار و در مهمترین دیدار تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اختصاصی لسترسیتی با گل‌های دقیقه ۷۱ فرناندز و دقیقه ۹۰+۷ جسی لینگارد به برتری دو بر صفر رسید و با این نتیجه با ۶۶ امتیاز با قرار گرفتن در رده سوم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده کسب کرد. لسترسیتی هم با ۶۲ امتیاز پنجم شد و به لیگ اروپا راه یافت. همچنین در وقت‌های تلف شده بازی جانی ایوانز با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده تیم چلسی در استمفورد بریج با گل‌های مونت و اولیویه ژیرو ولوورهمپتون را از پیش رو برداشت و با ۶۶ امتیاز تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به شیاطین سرخ در رتبه چهارم جای گرفت. وولور هم با ۵۹ امتیاز با رتبه هفتمی به کار خود پایان داد.

شاگردان مورینیو در تیم تاتنهام هم با نتیجه یک بر یک مقابل کریستال پالاس به تساوی دست یافتند تا باتوجه به شکست ولورهمپتون، تاتنهام با تفاضل گل بهتر راهی لیگ اروپا شود.

*نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

برنلی یک - برایتون ۲
 
علیرضا جهانبخش که پس از دو بازی در فهرست برایتون قرار گرفته بود، در وقت‌های اضافه بازی به جای نیل مائوپای به میدان آمد. به این ترتیب دومین فصل حضور جهانبخش در لیگ برتر با ۱۰ بازی (۳۰۷ دقیقه) و ۲ گل به پایان رسید.
 
برایتون با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و فصل را در رده پانزدهم به پایان رساند. به این ترتیب برایتون بهترین فصل امتیازی خود در لیگ برتر را تجربه کرد.

اورتون یک - بورنموث ۳

منچستر سیتی ۵ - نوریچ صفر

نیوکاسل یک - لیورپول ۳

ساوتهمپتون ۳ - شفیلد یونایتد یک

وستهام یک - استون ویلا یک

*جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس:

۱-لیورپول ۹۹ امتیاز

۲- منچستر سیتی ۸۱ امتیاز

۳- منچستر یونایتد ۶۶ امتیاز

۴- چلسی ۶۶ امتیاز

در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هم تیم‌های نوریچ، واتفورد و بورنموث سقوط کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *